اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت بحران استانداری مازندران خبر داد

هوای مازندران امروز و فردا ناپایدار است/ امدادی‌ها در آماده‌باش هستند

خبرگزاری فارس: مدیریت بحران استانداری مازندران در اطلاعیه‌ای از ناپایدار بودن وضعیت جوی مازندران طی روزهای یکشنبه و دوشنبه خبر داد.

هوای مازندران امروز و فردا ناپایدار است/ امدادی‌ها در آماده‌باش هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، مدیریت بحران استانداری مازندران در این گزارش با اشاره به پیش‌بینی وضعیت هوا توسط هواشناسی مازندران آورده است: با نفوذ تدریجی یک توده هوای سرد بارش‌زا از اواسط روز یکشنبه 30/11/90 بر روی سواحل جنوبی دریای خزر، بارندگی، وزش باد و کاهش دما ابتدا از سمت غرب استان شروع و به تدریج به مناطق مرکزی و شرقی استان گسترده می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه بیان شد: از اواسط روز یکشنبه، شب و روز دوشنبه شاهد هوای بارانی همراه با وزش باد شدید، طوفانی شدن دریا و کاهش محسوس دما در سطح استان هستیم که در ارتفاعات به‌صورت برف است.

در ادامه اطلاعیه خاطرنشان شد: طی این مدت آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها دور از انتظار نیست.

مدیریت بحران استانداری مازندران در این اطلاعیه تاکید کرد: مردم استان در هنگام تردد در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان به ویژه در شب و در هنگام بارندگی‌های شدید با رعایت نکات ایمنی و توقف در مکان مناسب و امن و کسب اطلاع از مسیر رفت و آمد کنند.

مدیریت بحران استانداری مازندران ادامه داد: مسافران و مردم بومی استان از اقامت و تردد در بستر و حریم رودخانه‌ها، مسیل‌ها و نقاط سیل‌گیر در هنگام بارندگی‌های شدید و رگباری خودداری کنند.

این اطلاعیه در ادامه خطاب به ساکنان بومی اعلام کرد: اهالی بومی مازندران در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و نقاط سیل‌گیر در هنگام بارندگی‌های شدید و رگباری با رعایت نکات ایمنی در مکان مناسب و ایمن پناه‌گیری کنند.

مدیریت بحران استانداری مازندران به نیروهای امدادی و خدماتی توصیه کرد: آمادگی لازم برای هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات‌رسانی در راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی را داشته باشند.

انتهای پیام/ن۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول