اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

مردم در انتخابات اسیر جوسازی و توطئه بدخواهان نمی‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: با بصیرتی که در این مردم سراغ داریم در انتخابات اسیر جوسازی و توطئه بدخواهان نمی‌شوند.

مردم در انتخابات اسیر جوسازی و توطئه بدخواهان نمی‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، شکرالله امامی در دیدار با دهیاران این شهرستان اظهار کرد: دهیاران باید سربازان خط مقدم خدمت و پاسخگویی به مردم شریف روستاها باشند.

فرماندار چرام افزود: دهیاران مدیران روستاها هستند که برای توسعه و پیشرفت این مناطق باید برنامه‌های دولت را به خوبی اجرا کنند.

امامی به همکاری و تعامل دهیاران با ادارات خدمت‌رسان اشاره کرد و بیان داشت: بالاترین عبادت خدمت به محرومین است و این مهم‌ترین هدف در نظام جمهوری اسلامی می‌باشد.

وی در ادامه گفت: پس از هدفمند کردن یارانه‌ها، رویکرد دولت در بحث اقتصادی تغییر کرد و یک انقلاب در این عرصه به وجود آمد که مشخصه اصلی آن خوداتکایی و خودکفایی است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان چرام به طرح بیمه روستایی و عشایری اشاره کرد و گفت: در این طرح روستاییان می‌توانند با بیمه خود آینده زندگی را تامین کنند تا پس از بازنشستگی بتوانند از خدمات آن به خوبی بهره‌مند شوند.

امامی از مهم‌ترین اهداف این طرح را مبارزه با تبعیض، فساد و فقر دانست که امید به زندگی و آینده را برای روستاییان به ارمغان می‌آورد.

فرماندار شهرستان چرام از دهیارانی که بیشترین ثبت‌نام روستاییان در بیمه نزد آنان محقق شده است قدردانی کرد و گفت: با فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی به روستاییان باید فرهنگ بیمه را در این مناطق نهادینه کنیم.

این مسئول در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: شعار محوری انتخابات که همان عدالت‌محوری، قانون‌مداری، امانت‌داری و مشارکت حداکثری است را باید سرلوحه کارهای خود در این عرصه مهم و سرنوشت‌ساز قرار دهیم.

امامی افزود: عده‌ای قصد دارند تا با سنگ‌اندازی و توطئه، فضای انتخابات را ناسالم جلوه دهند و موجب حضور کمرنگ مردم شوند که ما به عنوان نمایندگان سیاسی دولت نباید اجازه چنین کاری را به بدخواهان بدهیم.

فرماندار چرام به قدرت ایران در ساخت انرژی هسته‌ای اشاره کرد و گفت: ما هیچگاه به دنبال بمب اتم نبوده‌ایم چرا که هر یک از صندوق‌های رای همانند یک بمب اتمی در برابر دشمنان و بدخواهان خواهد بود.

این مسئول به تفاوت ذائقه مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: از معنای انتخابات پیداست که باید سلیقه‌های متفاوتی وجود داشته باشد که لازم است به همه سلیقه‌ها و نظرها در این عرصه احترام بگذاریم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول