اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال‌های پس از پیروزی انقلاب

ایثار شهیدان همواره سرلوحه کار خبرنگاران بوده است

خبرگزاری فارس: عکاس و خبرنگار گفت: ایثار شهیدان همواره سرلوحه کار خبرنگاران بوده و خبرنگاران با اطلاع‌رسانی صحیح در جبهه خبر، می‌توانند پیوند خود را به اهداف شهیدان دفاع مقدس نزدیک بدانند.

ایثار شهیدان همواره سرلوحه کار خبرنگاران بوده است
حمید راستی در حاشیه مراسم میثاق خبرنگاران با شهدا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: استقبال از برنامه‌های میثاق با شهدا توسط اصحاب رسانه تأثیر ویژه‌ای بر روحیه آنها دارد و معنویت، ایثار و گذشت شهدا می‌تواند چون همیشه سرلوحه کار خبرنگاران قرار گیرد.

وی افزود: ایثار از جمله خصلت‌های مشترک شهدا و اصحاب رسانه است و همان‌گونه که شهدا در دوران جنگ جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا از آرمان‌های اسلام و میهن دفاع کنند ما نیز وظیفه داریم با اطلاع‌رسانی صحیح اخبار و رعایت سرعت و دقت لازم در این راه وظیفه خود را در جبهه رسانه به بهترین نحو انجام دهیم.

این خبرنگار اصفهانی با اشاره به اینکه میثاق با شهدا مختص دهه فجر و زمان خاصی نیست تصریح کرد: خانه مطبوعات همواره در تلاش است برگزاری برنامه‌های میثاق با شهدا را در طول سال تداوم بخشد و اصحاب رسانه نیز تاکنون با حضور چشم‌گیر خود استقبال شایانی از این برنامه‌ها کرده‌اند.

وی افزود: بدین منظور در طول سال برنامه‌های مختلفی را در کنار قبور شهدا و با استفاده از مکان فرهنگسرای پایداری که با فضای دفاع مقدس شبیه‌سازی شده برگزار کرده‌ایم و از سال آینده نیز برنامه‌ای برای بزرگداشت شهیدان اصحاب رسانه اصفهان برپا می‌شود.

راستی با اشاره به اینکه برنامه میثاق با شهدا با همت کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر استان اصفهان برگزار شد، گفت: با هماهنگی اصحاب رسانه و خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان اصحاب رسانه وظیفه خود دانستند که در آستانه سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شهدای هشت سال دفاع مقدس و همکاران شهیدشان تجدید میثاقی دوباره کنند بدین امید که به بهترین نحو راه آنها را در طول سال ادامه داده و پیرو راه شهدا و مدافع آرمان‌های انقلاب باشند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول