اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کاشمر:

حضور مردم در 12 اسفند بار دیگر دشمنان را ذلیل می‌کند

خبرگزاری فارس : رئیس ستاد انتخابات شهرستان کاشمر گفت: حضور حماسی و پرشور مردم در انتخابات 12 اسفند بار دیگر دشمنان را ذلیل می‌کند.

حضور مردم در 12 اسفند بار دیگر دشمنان را ذلیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی محمودی ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان برگزیده مسابقات علمی شهرستان با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای برپایی انتخاباتی سالم اظهار کرد: اجازه نخواهیم داد دستان نامحرمی سلامت و آرامش انتخابات را مخدوش و برهم بزنند.

وی با تاکید بر اینکه کمتر از 12 روز دیگر شاهد یک رویداد مهم سیاسی در کشور خواهیم بود ابراز داشت: 12 اسفند ماه سال‌ جاری روز برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اوج دموکراسی در کشور محسوب می‌شود.

سرپرست فرمانداری کاشمر با بیان اینکه دشمنان امروز سعی می‌کنند با برنامه‌ریزی‌های فراوان حضور مردم در پای صندوق‌های رای را کمرنگ جلوه دهند خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن که باشکوه فراوان برگزار شد اوج وفاداری مردم به نظام بود و امیدواریم با حضور در 12اسفند و در پای صندوق‌های رای یکبار دیگر یاس و ناامیدی دشمنان و ذلت آنها را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه کاشمر به لحاظ دارا بودن ظرفیت‌های مختلف در زمینه‌های علمی و فرهنگی از ظرفیت بالایی برخوردار است اظهار داشت: خوشبختانه با راه‌اندازی پنجمین دانشگاه در شهرستان بستر و زمینه لازم برای توسعه و پیشرفت شهرستان به خوبی فراهم شده است.

محمودی با بیان اینکه کاشمر با توجه به وجود شخصیت‌ها و استعدادهای بالای علمی باید در تمام زمینه‌ها در رتبه‌های اول استان قرار داشته باشد یادآور شد: اگر افقی که برای علم ایران در نظر گرفته شده را در نظر بگیریم، 14 سال از این افق جلوتر هستیم و با تلاش شما فرزندان ایران زمین توانستیم رتبه اول علمی خاورمیانه و رتبه 17 علمی جهان کسب کنیم. 

سرپرست فرمانداری کاشمر با اشاره به اینکه علم ایرانی توام با معنویت است و رویه پیشرفت و فراگیری است خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما دانش‌آموزان فعلی دانشمندان آینده این مرز و بوم هستید و این تلاش و همت جوانان کشور سبب شده تا دشمنان دست به ترور دانشمندان هسته‌ای بزنند و این یعنی رسیدن به بن‌بست و اوج ذلت و پستی آنها را نشان می‌دهد که سخنان مقامات ارشد آمریکایی در چند روز اخیر خود شاهد این مدعا است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول