اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از عزل و نصب یک سرمربی

تقوی: تلفنی برکنارم کردند / پیوس مشروط می‌تواند سرمربی صنعت شود

خبرگزاری فارس: سرمربی برکنار شده تیم فوتبال صنعت ساری گفت: مسئولان باشگاه حتی به خودشان اجازه ندادند که در یک نشست و برنامه رسمی مرا برکنار کنند، با زدن تلفن به من اعلام کردند که دیگر سر تمرین صنعت ساری حاضر نشوم.

تقوی: تلفنی برکنارم کردند / پیوس مشروط می‌تواند سرمربی صنعت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پس از اینکه تا پایان هفته نوزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) صنعت ساری یکی از نماینده‌های مازندران در این رقابت‌ها نتوانست نتایج خوبی کسب کند و از بین 14 تیم در رده 14 جای گرفت و خطر سقوط را بیش از گذشته احساس کرد، مسئولان باشگاه پس از 19 هفته تازه به فکر چاره افتادند و تصمیم گرفتند که با برکناری رضا تقوی از سرمربی‌گری صنعت ساری و جذب فرشاد پیوس در تیم و بین بازیکنان شوک ایجاد کنند.

* در صورت تسویه حساب با من، پیوس می‌تواند سرمربی شود

سرمربی برکنار شده صنعت ساری نیز درباره  مذاکره با فرشاد پیوس به عنوان سرمربی صنعت ساری از سوی مسئولان باشگاه گفت: بر اساس قوانین جدید فدراسیون تا مسئولان باشگاه صنعت ساری با من تسویه حساب نکنند، نمی‌توانند فرشاد پیوس را جایگزین من در این تیم کنند.

رضا تقوی گفت: تا مدیریت باشگاه با من تسویه و رضایت مرا جلب نکنند هرگز نخواهم گذشت کسی جایگزین من در تیم صنعت ساری شود.

* صنعت از همان ابتدا مشکل مالی داشت

تقوی خاطرنشان کرد: بازیکنان و کادر فنی تیم صنعت ساری از همان ابتدا لیگ تاکنون مشکل مالی دارند و به جز دریافت 10 درصد از قرارداد خود پول دیگری را  از مدیریت باشگاه دریافت نکردیم.

وی گفت: امروز فوتبال حرفه‌ای شده و بازیکنان هم مثل بازیکنان و باشگاه‌های حرفه‌ای دوست دارند بر اساس قرارداد مالی با آنها برخورد شود.

* بازیکنان را با التماس به تمرین می‌بردم

تقوی افزود: وقتی بازیکن روحیه و انگیزه برای بازی نداشتند و با خواهش و التماس بازیکنان را سر تمرین جمع می‌کردیم چه کار مثبتی از من باید در روز بازی مقابل حریفان انجام می‌گرفت.

سرمربی برکنارشده صنعت ساری در ادامه اظهار داشت: در آخرین بازی تیم در برابر گسترش فولاد تبریز در ساری فقط با یک جلسه تمرین قبل از بازی، بازیکنان تمرین کردند و به هیچ عنوان از نظر بدنی آمادگی بازی دشوار را نداشتند.

* چطور شد که حالا باشگاه پولدار شد

وی بیان کرد: چه‌طور شد که تا زمان من در باشگاه پول نبود و بازیکنان و کادر فنی پول دریافت نمی‌کردند و حالا پس از برکناری من مسئولان باشگاه می‌خواهند یک مربی گران‌قیمت را جایگزینم کنند.

تقوی افزود: حدود 50 میلیون تومان از مطالباتم با باشگاه صنعت ساری باقی مانده که در صورت پرداخت اعلام رضایت می‌دهم تا مربی مورد علاقه آنها جایگزین من شود.

* باشگاه هیئت مدیره ندارد

سرمربی برکنارشده صنعت ساری گفت: این تیم در لیگ آزادگان فوتبال کشور بازی می‌کند ولی به نوعی صنعت ساری از داشتن یک هیئت مدیره حتی محروم است و این باشگاه اعضای هیئت مدیره ندارد.

تقوی گفت: تمام باشگاه‌ها موظفند که برای بررسی و عملکرد مربیان و بازیکنان خود یک هیئت مدیره هفت نفره داشته باشند که این تیم از این هیئت محروم بود و تنها یک نفر به نام یونسی در کنار مدیرعامل فعالیت می‌کرد.

* تیم من مشکل فنی نداشت

سرمربی سابق صنعت ساری یادآور شد: از 18 بازی که بازیکنان صنعت ساری در لیگ انجام دادند، تیم و بازیکنان مشکل فنی نداشتند و بر اساس اتفاق فوتبالی از حریفان گل دریافت می‌کردند.

وی تصریح کرد: در نیم فصل دوم برای تقویت تیم چند بازیکن جدید جذب کردیم که به خاطر مشکلات مالی و عدم قرارداد نمی‌توانستیم از بازیکنان جدید در برابر حریفان استفاده کنیم.

* مسئولان باشگاه با تلفن برکنارم کردند

تقوی سرمربی برکنارشده صنعت ساری گفت: مسئولان باشگاه حتی به خود اجازه ندادند که در یک نشست و برنامه رسمی مرا برکنار کنند، با زدن تلفن به من اعلام کردند که دیگر سر تمرین صنعت ساری حاضر نشوم.

وی متذکر شد: این حرکت بی‌حرمتی به مربی یک تیم که اینچنین برخورد می‌شود و مدیریت باشگاه به خود اجازه می‌دهد که این طور با یک مربی برخورد کند.

* آرزویم بقای صنعت ساری در لیگ آزادگان است

تقوی گفت: به عنوان مربی با من برخورد خوبی در تیم نشد و با مشکلات زیاد این تیم را تا به اینجا رساندم.

تقوی افزود: هرکسی که جایگزین من در تیم صنعت ساری شود برای او و تیم محبوب شهرم آرزوی موفقیت می‌کنم و دوست دارم که تنها سهمیه فوتبال ساری در لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در لیگ محفوظ بماند.

به گزارش فارس، تا پایان هفته نوزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم صنعت ساری با 15 امتیاز در قعر جدول 14 تیمی جای دارد و بیش از گذشته خطر سقوط را نسبت به دیگر تیم‌ها احساس می‌کند.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول