اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور استقبال از مسافران نوروزی

ستاد نوروزی اهواز تشکیل شد

خبرگزاری فارس: به منظور آمادگی کامل، استقبال مناسب و ارائه خدمات بهتر به مسافران، ستاد نوروزی شهرداری اهواز تشکیل شد.

ستاد نوروزی اهواز تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز علیرضا عالیپور معاون خدمات شهری شهردار در این باره گفت: به منظور آمادگی کامل، استقبال مناسب و ارائه خدمات بهتر به مسافران، ستاد نوروزی شهرداری اهواز تشکیل شد.

وی با بیان اینکه از تمام امکانات و پتانسیل‌های موجود برای ارائه خدمات قابل قبولی به مسافران نوروزی استفاده می‌شود افزود: از آنجا که شهر تاریخی اهواز، دارای زیبایی‌ها و آب و هوای معتدل و مناسبی در این ایام برای جذب گردشگر است، همکاری تمام سازمان‌ها در قالب ستاد‌ها و تشکیلات ایام نوروز، تاثیر بسزایی در ارائه خدمات مطلوب به هموطنان عزیزمان را دارد.

رئیس ستاد نوروزی شهرداری اهواز در ادامه گفت: فعالیت این ستاد تنها به اسکان مسافران در تعطیلات ابتدای سال محدود نمی‌شود، بلکه اکیپ‌های مختلفی در این ستاد به صورت شبانه روزی در تلاشند تا مه‌مان پذیری در شهر اهواز به شکل ایده آل تری صورت پذیرد.

به گفته وی، پاکسازی ورودی‌های شهر اهواز و معابر، گل کاری و افزایش فضای سبز، نور‌پردازی میادین و پل‌ها، تکمیل نامگذاری معابر و پل‌ها، شستشوی دیوار‌ها و علائم ترافیکی، رنگ آمیزی دیوارهای فرسوده، نصب تجهیزات ترافیکی مورد نیاز در ورودی‌های شهر اهواز و درون شهر، پاکسازی حاشیه رودخانه کارون و مرمت و تعمیر سرویس‌های بهداشتی درون شهر از جمله فعالیت‌های در حال انجام است.

وی اظهار داشت: تمام تلاش نیروهای زحمت کش ستاد نورزی شهرداری اهواز که در ایام تعطیلات به صورت شبانه روزی در جهت خدمت به هموطنان عزیزمان فعالیت می‌کنند این است که با استفاده از توانایی‌های موجود و بهره گیری از تجارب گذشته زمینه رفاه و آسایش مسافران را فراهم کرده و خاطرات خوشی را از استقبال تا بدرقه برای ایشان به وجود آورند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول