اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان فیلم «قبیله من»:

فیلم قبیله من نگاه مردمی و ویژه به استان اصفهان دارد

خبرگزاری فارس: کارگردان اصفهانی گفت: فیلم قبیله من نوعی نگاه مردمی و ویژه به استان اصفهان دارد.

فیلم قبیله من نگاه مردمی و ویژه به استان اصفهان دارد

غلامرضا آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد انتقادهایی که به فیلم «قبیله من» در سی و سومین جشنواره فیلم فجر شده بود، اظهار داشت: من این فیلم را برای مردم شهرم اصفهان ساخته‌ام.

وی با اشاره به انتقادهای که در زمان جشنواره فیلم فجر به فیلم «قبیله من» از طرف برنامه هفت شبکه سه سیما شده بود، تاکید کرد: برنامه تلویزیونی هفت یک برنامه سیاسی است و این برنامه نگاه وحشتناک و بسیار خبیثانه‌ای به سینمای ایران دارد.

کارگردان فیلم «قبیله من» ادامه داد: اینکه در یک برنامه با گذاشتن چهار تا صندلی و شخصیت‌های با خط مشی سیاسی و اینکه فیلم «جدایی نادر از سیمین» را فیلم بدی بدانند، بسیار متأسف هستم.

وی با بیان اینکه فیلم «قبیله من» به دور از مسائل سیاسی و حاشیه‌ها است، بیان داشت: این فیلم نوعی نگاه مردمی و ویژه به استان اصفهان دارد.

آزادی به اعتقاد خود فیلم «قبیله من» را یک پیام از کشور ایران به سایر کشورها دانست و تصریح کرد: به زودی قرار است این فیلم در کشورهای خواهر خوانده اصفهان نمایش داده شود.

وی در پاسخ خبرنگار این رسانه که آیا قبول دارید فیلم «قبیله من» مشکلاتی داشت، اظهار داشت: باید دید مشکلات از چه بعدی است، اما سینما دارای ژانرهای مختلفی است که پیام‌های متفاوتی را در بردارد و هیچ زمانی نمی‌توان با یک پیمانه تمام فیلم‌ها را سنجید.

این کارگردان اصفهانی افزود: پشت هر فیلمی یک تفکر و عقیده‌ای است که فیلم ساخته می‌شود و در مورد فیلم «قبیله من» این عقیده شخصی من کارگردان است.

وی با اشاره به اینکه در نشست پرسش و پاسخ «قبیله من» در زمان اکران سی و سومین جشنواره فیلم فجر در تهران شرکت نکرده بود، گفت: خوشحالم از اینکه در این برنامه شرکت نکردم و مردم خود فیلم را روی پرده سینما می‌بینند و اظهار نظر می‌کنند.

آزادی افزود: فیلم «قبیله من» یک فیلم سفارشی نبوده و با هزینه شخصی خود آن را تهیه کرده و خوشحالم که هر گونه خواستم آن را ساختم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول