اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میلاد کی‌مرام:

جشنواره فیلم فجر در مشهد جایگاه خوبی به دست آورده است

خبرگزاری فارس: میلاد کی‌مرام، بازیگر نقش اول مرد فیلم ملکه، از بازخورد و استقبال زیاد مخاطبان احساس رضایت کرد و گفت: جشنواره فیلم فجر نه تنها در تهران و مشهد بلکه در ایران جایگاه خوبی به دست آورده است.

جشنواره فیلم فجر در مشهد جایگاه خوبی به دست آورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر مشهد، میلاد کی‌مرام، بازیگر نقش اول مرد فیلم ملکه به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر، اظهار داشت: از سال 83 وارد عرصه بازیگری شدم و با کسب موفقیت‌هایی در این عرصه خیلی خوشحالم که در فیلم ملکه محمدعلی باشه‌آهنگر ایفای نقش کردم و این فیلم با ورود به جشنواره فیلم فجر مورد رضایت مخاطبان قرار گرفت.

بازیگر نقش اول مرد فیلم ملکه، در ارتباط با ضرورت و اهمیت برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد و برخی استان‌های دیگر، تصریح کرد: برگزاری جشنواره در برخی استان‌ها هم‌زمان با تهران سبب پیشرفت و رشد این جشنواره در مسیر ترویج فرهنگ فیلم و سینما می‌شود که این حرکت بسیار خوبی است.

کی‌مرام با اشاره به حضور خزائی دبیر جشنواره فیلم فجر در افتتاحیه این جشنواره، اظهار داشت: هر ساله این جشنواره هم در تهران و هم در سایر استان‌ها باشکوه برگزار می‌شود و روند رو به رشدی دارد.

وی به یکی از عوامل جذب مخاطبان و علاقه‌مندان به جشنواره فیلم اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل جذب مخاطبان و علاقه‌مندان به جشنواره حضور کارگردانان، هنرمندان، تمام عوامل ساخت فیلم و فعالان عرصه سینما در جشنواره است.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول