اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رضا رویگری

جشنواره فیلم فجر دراصفهان به پایان رسید

خبرگزاری فارس: مراسم اختتامیه سومین جشنواره فیلم فجر در اصفهان با حضور رضا رویگری به پایان رسید.

جشنواره فیلم فجر دراصفهان به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در مراسم اختتامیه سومین جشنواره فیلم فجر اصفهان در سینما ساحل برگزار شد که در آن تعداد اندکی از هنرمندان سینما از تهران با وجود دعوت‌های به عمل آمده در این مراسم حضور داشتند.

زمان اهدا لوح‌های تقدیر از پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون ایران رضا رویگری، محمود زنده‌نام مدیر امور استان‌ها در فیلم فجر، اصغر مختاری سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان و حمید ندیمی معاونت سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان دعوت به عمل آمد تا اهدا جوایز را به عهده بگیرند.

پس از پایان اهدا لوح‌ها مجری محمد سلوکی با دادن میکروفون به دست رضا رویگری از وی خواست تا صحبتی با حضار داشته باشد، و رویگری پس از اینکه گفت چیزی برای گفتن ندارم، میکروفون را گرفته و با عرض سلام، تماشاچیان با تشویق رویگری  ارادت و اشتیاق خود را نسبت به او نشان دادند.

بازیگر سینما و تلویزیون پس از تشکر از مسئولین اظهار داشت: از 22 بهمن تا به حال میهمان مردم اصفهان در خمینی‌شهر هستم و این سبب افتخار من است.

رویگری در ادامه با بیان این مطلب که من ناخواسته اینجا هستم به همین دلیل زمانی که سلوکی اصرار به صحبت داشت کمی امتناع کردم.

وی پس از پایان مراسم از مصاحبه با خبرنگار این رسانه امتناع کرد، ولی برای مصاحبه با صدا و سیما و مصاحبه تصویری مشکلی وجود نداشت، و مشتاقانه این کار را انجام داد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول