اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی برگزیدگان

چهارمین جشنواره طنزوک به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: چهارمین جشنواره طنز نوشتاری "طنزوک " حوزه هنری بوشهر با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره و تجلیل از هنرمند طنزپرداز سید اسماعیل بهزادی و حضور مرتضی احمدی بازیگر رادیو و تلویزیون به کار خود پایان داد.‏

چهارمین جشنواره طنزوک به کار خود پایان داد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رئیس حوزه هنری بوشهر صبح امروز در آیین اختتامیه جشنواره طنزوک در بوشهر اختتامیه جشنواره چهارم را افتتاحیه پنجمین جشنواره طنزوک نامید و رشد کیفی آثار در بخش‌های داستان و شعر نقطه قوت این جشنواره دانست.

سید محمدحسین سیدزاده اظهار امیدواری کرد: طنز جایگاهش را در بخش‌های پژوهش و فیلمنامه و نمایشنامه پیدا کند و از هجو در خلق آثار دوری کند و خالق آثاری شود که بتواند در جامعه اثربخش باشد. ‏

وی گفت: واحد طنز حوزه هنری از بدو تاسیس تاکنون با برگزاری جشنواره استانی طنزوک توانسته جایگاه مطلوبی را در بین هنرمندان به دست آورد به گونه‌ای که در جشنواره چهارم شاهد آثار با کیفیت‌تری هستیم.

رئیس حوزه هنری در ادامه افزود: این جشنواره در بخش‌های داستان، شعر، نمایشنامه، فیلمنامه و پژوهش پذیرای آثار هنرمندان طنزپرداز استان است و در بخش پژوهش آثار خوبی به دبیرخانه جشنواره رسید که این خود نشان از علاقه‌مندی محققان استان به مقوله طنز دارد.

در ادامه برنامه از مرتضی احمدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون تجلیل شد و سپس شاعران استان حسین فیروزی، معصومه خدادادی و عبدالحسین فلاحی شعرخوانی کردند.

پس از قرائت بیانیه توسط یکی از داوران جشنواره حمید زارعی، از سال‌ها تلاش مستمر سید اسماعیل بهزادی شاعر طنزپرداز تجلیل به عمل آمد.

اجرای سه قطعه موسیقی توسط گروه موسیقی آوای موج به سرپرستی حسین آقایی و خوانندگی محسن مهرجویی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در پایان مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره طنز نوشتاری «طنزوک» به برگزیدگان لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جوائزی اهدا شد.

لازم به ذکر است داروی آثار ارسالی در بخش‌های مختلف‎ ‎این جشنواره توسط مهدی جهان‌بخشان، فرید میرشکار، شاهین بهرام‌نژاد و حمید زارعی انجام گرفت.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول