اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم تیراندازی جانبازان:

برای پارالمپیک 2014 کره جنوبی آماده می‌شویم

خبرگزاری فارس: مربی تیم جانبازان و معلولان کشور با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در تیراندازی گفت: برای پارالمپیک 2014 کره جنوبی آماده می‌شویم.

برای پارالمپیک 2014 کره جنوبی آماده می‌شویم

سید رمضان صالح‌نژاد دارنده 80 مدال رنگارنگ جهانی و مربی تیم تیراندازی جانبازان و معلولان کشور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با تاکید اینکه معلولیت را نباید به عنوان محدودیت نگاه کنیم و از اهداف خود دست برداریم، گفت: پرورش استعداد جوانان و برنامه‌ریزی برای آینده تیراندازی باید مورد تاکید مسئولان ورزشی قرار گیرد.

کاپیتان تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان در چهار پارالمپیک گذشته به حضور ایران در المپیک لندن اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تنها یک سهمیه مستقیم برای این رویداد مهم ورزشی داریم و احتمال افزایش این تعداد وجود دارد.

وی د رادامه خاطرنشان کرد: سهمیه ایران در پارالمپیک گذشته پنج سهمیه بوده است.

صالح‌نژاد به دلایل کاهش سهمیه پارالمپیک ایران اشاره کرد و عدم اعزام به دلایل مالی و ناآمادگی و شرایط مسابقات استرالیا مبنی بر استفاده از سلاح میزبان را از دلایل کاهش سهمیه‌ها بیان کرد.

مدیر باشگاه صالح سوادکوه به برنامه‌ریزی برای حضور در پارآسیایی 2014 کره اشاره کرد و گفت: مسابقات لهستان، ترکیه و اسپانیا میادین کسب سهمیه برای این مسابقات هستند.

مدیر فنی تیم‌های ملی تیراندازی جانبازان و معلولان کشور به تدریس در کلاس مربیگری درجه یک تیراندازی جانبازان کشور اشاره کرد و اذعان داشت: در این کلاس‌ها که تا روز جمعه ادامه داشت روش‌های مختلف برای ارتقای مربیگری از لحاظ فنی و روانشناسی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول