اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردل:

انتخابات آزاد ایران آرزوی ملت‌های منطقه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردل گفت: بسیاری از ملت‌های جهان از جمله کشورهای عربستان و عمان در آرزوی این هستند که انتخاباتی آزاد همچون روند حال حاضر در کشور ایران را تجربه می‌کردند.

انتخابات آزاد ایران آرزوی ملت‌های منطقه است

حجت‎الاسلام حسین مقیسه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: توجه به این موضوع که انتخابات یک وظیفه دینی و شرعی برای مسلمانان به‎شمار می‌آید سبب می‎شود تا افراد معتمدتر و مسئول‌تر در این عرصه وارد شوند.

وی افزود: آگاهی دادن و بصیرت‌بخشی به مردم با توجه به وضعیت حاضر و فشاری که از سوی دشمن وارد می‎شود، موضوع مهم و حیاتی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

مقیسه، شرکت در انتخابات را یک وظیفه دینی و شرعی عنوان کرد و افزود: با توجه به تلاش گسترده غرب و بکارگیری ابراز مختلف به‌منظور کمرنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات و زیر سئوال بردن مشروعیت نظام و انقلاب لازم است تا مردم حضور حداکثری در این انتخابات داشته باشند.

امام جمعه اردل ایجاد شبهه در برگزاری انتخابات را یکی از حربه‌‌های دشمن برشمرد و گفت: دشمنان خارجی و عوامل فتنه و ضدانقلاب داخلی در تلاش هستند که انتخابات پیش‌رو را انتخاباتی ناسالم جلوه داده تا شاید از میزان مشارکت مردم در این آزمون بزرگ کاسته شود.

وی ادامه داد: همچنین تهدیدهای نظامی کشورهای غربی و آمریکا و رژیم اشغالگر قدس یکی دیگر از راهکارهای دشمن برای ایجاد ترس و واهمه در مردم برای عدم مشارکت در انتخابات پیش‌رو است.

مقیسه تصریح کرد: طی ماه‌های گذشته دشمنان با این استراتژی که قصد حمله نظامی به کشور را دارند درصدد کاهش مشارکت مردم در انتخابات بودند که این توطئه دشمنان با تدبیر رهبر فرزانه انقلاب نقش بر آب شد.

وی بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و گفت: اما با این حال مردم با هوشیاری تمام باید این نکته مهم و اساسی را همواره مد نظر قرار دهند که دشمنان حتی لحظه‌ای از ایجاد توطئه در قبال ملت ما کوتاه نخواهند آمد و پس از هر بار شکست از راهی دیگر در صدد ضربه‌زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بر خواهند آمد.

امام جمعه اردل برگزاری انتخاباتی آزاد در ایران را یک نعمت برشمرد و گفت: بسیاری از ملت‌های جهان از جمله کشورهای عربی شامل عربستان و عمان در آرزوی این هستند که انتخاباتی آزاد همچون روند حال حاضر در کشور ایران را تجربه می‌کردند تا خود بتوانند برای کشورشان تصمیم بگیرند نه یک شخص و جریان خاص حاکم بر کشور تصمیم‌گیر باشند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول