اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

صدور مجوز تاسیس داروخانه‌ در بوشهر بر اساس نیازسنجی است

خبرگزاری فارس: معاون دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: صدور مجوز تاسیس داروخانه‌ در بوشهر بر اساس نیازسنجی است.

صدور مجوز تاسیس داروخانه‌ در بوشهر بر اساس نیازسنجی است

یحیی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نظارت بسیار دقیق و جامعی بر نحوه توزیع و تولید دارو و غذا در سطح استان دارد و برای ساختن جامعه‌ای سالم از همه توان خود استفاده می‌کنیم.

وی افزود: تهیه و توزیع دارو امر بسیار مهمی در نظام سلامت است و معاونت دارو و غذای دانشگاه بوشهر در این راستا از تمام پتانسیل موجود بهره می‌برد.

معاون دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد 91 داروخانه در استان فعال هستند که 66 داروخانه بخش خصوصی و بقیه نیز شامل داروخانه‌های بیمارستانی و درمانگاهی و داروخانه‌های مراکز بهداشتی هستند.

رضایی تصریح کرد: این دانشگاه در تامین داروی شهروندان هیچ مشکلی ندارد و در توزیع هیچ دارویی با کمبود مواجه نیستیم و حتی در توزیع داروهای خاص نیز داروخانه‌های دولتی اهتمام ویژه‌ای دارند و امیدوار هستیم با تلاش دسته‌جمعی همه داروخانه‌ها به موفقیت لازم در این راستا برسیم.

وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر برای صدور مجوز داروخانه در نقاط مختلف استان آمادگی کاملی دارد و در هر شهرستان و شهری که نیاز به احداث داروخانه باشد نسبت به صدور مجوز اقدام می‌کنیم.

رضایی یادآور شد: توزیع داروخانه‌ها و صدور مجوز تاسیس داروخانه‌ها در استان بر اساس نیازسنجی صورت گرفته و در حال حاضر نیز برای صدور مجوز داروخانه در مناطقی که قابلیت و ظرفیت لازم را داشته باشند آمادگی داریم و همکاری لازم را انجام می‌دهیم. 

این مسئول دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به راه‌اندازی سازمان دارو و غذا اذعان داشت: سازمان دارو و غذا در سطح وزارت بهداشت راه‌اندازی شده و در استان‌ها نیز به تدریج این سازمان راه‌اندازی می‌شود.

رضایی افزود: ساختمان جدید معاونت دارو و غذای استان در مساحت 2 هزار و 500 مترمربع در حال احداث است و سازمان دارو و غذای استان نیز در این ساختمان استقرار پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: از همه ظرفیت موجود برای رضایت خاطر مردم استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را برای خدمتگزاری هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول