اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با دهه فجر

4 داروخانه در مناطق محروم اهواز راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با آغاز دهه فجر چهار داروخانه در مناطق محروم شهرستان اهواز تأسیس و به بهره‌برداری رسید.

4 داروخانه در مناطق محروم اهواز راه‌اندازی شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، حسین برزگر مدیر نظارت بر دارو و مخدر این معاونت، گفت: این داروخانه‌ها در مناطق کیانشهر، کوی فرهنگیان، کوی سیدخلف و منبع آب شهرستان اهواز راه‌اندازی شده و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی اهواز به منظور دسترسی سریع مردم به دارو و افزایش رضایتمندی شهروندان خوزستانی در زمینه ارائه خدمات دارویی در نزدیکترین محل خود، برای نخستین بار در کشور در سطح کلانشهر اهواز از طریق کمیسیون ماده 20 امور داروخانه‌ها و توزیع دارو مجوز تأسیس داروخانه در مناطق محروم صادر می‌کند.

این  مقام مسئول تصریح کرد: معاونت غذا و داروی این دانشگاه این آمادگی را دارد تا برای داروسازان سراسر کشور که متقاضی تأسیس داروخانه در مناطق محروم استان خوزستان هستند ضمن صدور مجوز تمهیدات لازم را نیز ارائه دهد.

برزگر هم‌چنین اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی اهواز، برای نخستین بار به داروسازان متقاضی که واجد  امتیاز لازم برای تأسیس داروخانه نبودند از طریق درج آگهی روزنامه‌های کثیرالانتشار مجوز صادر کرده است که این امر سبب رضایت مردم مناطق محروم این استان از ارائه خدمات دارویی شده است.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول