اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان خبر داد

تعیین صلاحیت 83 درصد از کاندیداهای انتخابات در استان همدان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی‌امنیتی استاندار همدان از تعیین صلاحیت 83 درصد از کاندیداهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان همدان خبر داد.

تعیین صلاحیت 83 درصد از کاندیداهای انتخابات در استان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان علی‌اکبر فامیل‌کریمی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز با بیان اینکه روز 12 اسفندماه اتفاقی بزرگ و حماسه جاودانه دیگری در کشور رقم خواهد خورد، اظهار کرد: حضور با بصیرت مردم در پای صندوق‌های رأی و داشتن دغدغه برای انتخاب نماینده در مجلس شورای اسلامی فضای انتخابات را طی سال‌های اخیر تبدیل به یک عرصه سیاسی مهم و تأثیرگذار در کشور کرده است.

وی افزود: بررسی اسناد انتخابات نشان می‌دهد که استان همدان به خاطر دین‌مداری مردم همیشه در این عرصه سربلند بیرون آمده است.

معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار همدان با تأکید بر اینکه میدان انتخابات از دیدگاه مقام معظم رهبری به عنوان شاخص و علم قلمداد می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر تمام بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه در استان فراهم شده است.

وی گفت: خدشه‌دار کردن سلامت، امنیت و حضور پرشور مردم در انتخابات همواره مورد نظر دشمنان نظام اسلامی بوده است و درصدد اجرای برنامه‌های خود برای به چالش کشیدن این سه مؤلفه هستند.

فامیل‌کریمی اظهار کرد: قوانین انتخابات جامع، مدون، کامل و بر مبنای دین تدوین شده است لذا تلاش ایادی کفر نسبت به زیر سؤال بردن سلامت و امنیت انتخابات همچون گذشته نتیجه نخواهد داد.

وی اضافه کرد: بیش از 100 کانال ماهواره‌ای و هزاران سایت اینترنتی با بهره‌گیری از منافقان و ضد انقلاب درصدد کم رنگ جلوه دادن اهمیت انتخابات به مردم هستند اما قدرت بالای نظام دشمن را به زانو درآورده و کفار از هر ابزار و شیوه‌ای برای پیاده سازی اهداف شوم خود استفاده می‌کنند.

معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار همدان افزود: از مرداد ماه امسال ستاد انتخابات در استان شکل گرفته است و هم‌اکنون 25 نفر در 30 حوزه انتخابیه اصلی و فرعی نقش ناظران انتخاباتی را ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 25 هزار نفر به عنوان مجری و متولیان انتخابات در استان مشغول به فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: در ایام ثبت‌ نام 133 نام خود را در سامانه ثبت کردند و تا همین لحظه نیز 83 درصد از کاندیداها تعیین صلاحیت شدند.

فامیل‌کریمی در پایان سخنان خود تأکید کرد: در طی 33 سال اخیر آحاد مختلف جامعه و اقشار گوناگون متوجه شده‌اند که هیچ راهی به غیر از مسیر ولایت قابل پذیرش نیست و در این راه باید قدم گذاشت.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول