اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان:

دشمنان در پی ایجاد ناآرامی در انتخابات مجلس هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان گفت: دشمنان در پی ایجاد ناآرامی در انتخابات مجلس نهم هستند.

دشمنان در پی ایجاد ناآرامی در انتخابات مجلس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کنگان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: رعایت تقوا و پرهیزگاری امری لازم است و هر مسلمان باید در زندگی خود پرهیزگار باشد.

وی در ادامه با اشاره به حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال افزود: مردم ایران در 22 بهمن پاسخ دندان‌شکنی به تحریم‌ها و توطئه‌های چند مدت اخیر دشمنان انقلاب دادند و این حضور مردم با بصیرت ایران بار دیگر دشمنان را ناکام گذاشت.

امام جمعه کنگان خاطرنشان کرد: همان گونه که مقام عظمای ولایت فرمودند، بصیرت و موقع‌شناسی کم‌نظیر ملت ایران دلیل این حضور حماسی و باشکوه بود و ملت ایران نشان دادند که با هر گفتمان و تفکر سیاسی، در راه نظام و انقلاب اسلامی همیشه در صحنه هستند و هیچ گاه ولی خود را تنها نمی‌گذارند.

محمودی در ادامه با اشاره به دیدار رهبر انقلاب و نخست وزیر فلسطین گفت: در این دیدار رهبر انقلاب بر حمایت از گروه‌های مقاوت تاکید کردند و فرمودند" این گروه‌های مقاومت در واقع کمربندی هستند که مانع می‌شوند تا رژیم غاصب اسرائیل به دیگر ملل مسلمان دنیا تجاوز کند".

وی در بخش دیگری از خطبه‌های خود به مسئله مهم انتخابات پیش رو پرداخت و اذعان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی در پی ایجاد ناآرامی در این انتخابات هستند و نقشه‌هایی در سر می‌پروراند که فضای سالم انتخابات ایران را با توطئه‌های خود ناامن کند، اما مردم با بصیرت ایران با مشارکت حداکثری خود در این انتخابات بار دیگر نشان خواهند داد که دشمنان انقلاب اسلامی هیچ گاه نخواهند توانست خدشه‌ای بر اراده این ملت وارد کنند.

محمودی در ادامه به روز روحانیت در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : نقش روحانیت در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی بویژه دفاع مقدس بسیار پررنگ و موثر بوده به گونه‌ای که این قشر از جامعه توانسته است 2500 شهید به نظام و انقلاب تقدیم کند.

امام جمعه کنگان در پایان ضمن تسلیت سومین سالروز وفات حجت‌الاسلام میرزایی امام جمعه موقت و موسس حوزه علمیه خواهران شهرستان کنگان یاد و خاطره این روحانی وارسته و مبارز را گرامی داشت. 

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول