اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

دشمنان برای چالشی کردن انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: دشمنان برای چالشی کردن انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند.

دشمنان برای چالشی کردن انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند

 به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نمازجمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: راز سربلندی انسان در دنیا و آخرت داشتن تقوا و رعایت پرهیزگاری است.

وی در ادامه با اشاره به گناهان کبیره از دروغ به عنوان یکی از گناهان بزرگ یاد کرد و افزود: دروغ دروازه ورود به سایر گناهان است و می‌تواند زندگی انسان را به تباهی بکشاند.

امام جمعه برازجان خاطرنشان کرد: ائمه اطهار(ع) همواره بر پرهیز از دروغگویی تاکید کرده‌اند و همه ما به عنوان مسلمان باید به راستگویی عادت کنیم.

مصلح در ادامه با اشاره به راهپیمایی باشکوه مردم در روز 22 بهمن تصریح کرد: این راهپیمایی در واقع جلوه‌ای از اتحاد و همبستگی ملت ایران و نمادی از علاقه مردم به این نظام و تبعیت از ولایت فقیه بود.

وی اضافه کرد: تمام دشمنان داخلی و خارجی از ابزارهای تبلیغاتی خود برای زیرسئوال بردن حضور مردم در راهپیمایی استفاده کردند اما مردم با این حضور باشکوه دشمن را ناکام کردند.

امام جمعه برازجان یادآور شد: این حضور در واقع مقدمه حضور باشکوه مردم در انتخابات 12 اسفند است و اطمینان داریم که مردم با حضور پای صندوق‌های رای، عظمت و اقتدار ایران اسلامی را به منصه ظهور می‌رسانند.

مصلح در ادامه گفت: دشمنان برای چالشی کردن انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند و غربی‌ها بر این باورند که با چالشی کردن انتخابات می‌توانند امنیت کشور را تضعیف کنند که البته همواره تیر دشمن به سنگ خورده و بار دیگر این امر اثبات می‌شود.

وی بیان کرد: انتخابات پرشور 12 اسفند در واقع نشان از شکست تبلیغات عظیم دشمن و بیانگر پیوند ناگسستنی مردم با رهبری و نظام اسلامی است.

امام جمعه برازجان یادآور شد: باید دست به دست هم دهیم و با همدلی و اتحاد دشمنان را ناامید و مایوس کنیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول