اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کانون درگیری در سوریه در شرف پاکسازی از گروهک‌های مسلح

خبرگزاری فارس: برخی منابع سوری از پیشرفت ماموریت ارتش سوریه در شهر حمص خبر دادند و اعلام کردند که منطقه باباعمرو این شهر نیز در شرف پاکسازی کامل قرار گرفته است.

کانون درگیری در سوریه در شرف پاکسازی از گروهک‌های مسلح

به گزارش فارس، پس از آنکه پایگاه خبری شام‌پرس سوریه از پاکسازی برخی مناطق در 15 کیلومتری دمشق مانند دوما از وجود عناصر تروریستی مسلح خبر داده بود، امروز منابع دیگر از پیشرفت ماموریت ارتش در شهر حمص کانون درگیری‌ها در سوریه خبر دادند.

به گزارش شوکوماکو سوریه، عملیات پاکسازی در حمص در محلات و مناطق مختلف این شهر مانند البیاضه و خالدیه و باب سباع ادامه دارد و تعدادی از این عناصر مسلح نیز کشته شدند.

خبرنگار شوکوماکو افزود: اما در منطقه باباعمرو که ماموریت ارتش ادامه دارد، برخی نقاط آن که قبلا در کنترل افراد مسلح بود، پس از درگیری‌هایی پاکسازی شد.

این پایگاه خبری اعلام کرد که نتیجه برخی درگیری‌ها روشن نیست اما یک منبع مطلع اعلام کرد که کار پایان دادن به خشونت در باباعمرو ادامه دارد اما جزئیات آن را فاش نکرد.

بنا بر این گزارش، افراد مسلح اقدام به شلیک خمپاره، آر.پی.جی به منطقه السبیل و وادی الذهب کردند اما تلفات جانی در بر نداشت.

همزمان با این درگیری‌ها، جبهه غربی-عربی علیه سوریه در مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه غیرالزام‌آوری را تصویب کردند که خواستار کناره‌گیری بشار اسد از قدرت شده است.

ایران، روسیه و چین از مهم‌ترین کشورهایی بودند که با این قطعنامه مخالفت کردند.

انتهای پیام/.++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول