اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر ارشاد

جشنواره کوثر پرفروغ به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره ملی فرهنگی هنری کوثر پرفروغ با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

جشنواره کوثر پرفروغ به کار خود پایان داد

‌به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی فرهنگی هنری کوثر پرفروغ ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری خواهران سراسر کشور صبح امروز در تالار شهید آوینی برگزار شد.

در این مراسم محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم به ایراد سخن پرداختند و دلبری شهردار قم و اسماعیلی طبا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مهمانان این مراسم بودند.

این جشنواره در 10 رشته ویژه بزرگسالان و خردسالان شامل عکاسی، نقاشی، خوشنویسی، مقاله‌نویسی، وبلاگ‌نویسی و آثار ابتکاری برگزار شد.

557 اثر از 19 استان به دبیرخانه جشنواره واقع در استان قم ارسال شد که بیشترین آثار از استان قم و خراسان شمالی بوده است که از میان آثار ارسالی 57 اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

85 اثر در رشته مقاله‌نویسی، 20 اثر در قالب وبلاگ‌، 190 اثر نقاشی، 83 قطعه عکس، 90 اثر خوشنویسی، 30 قطعه شعر، 34 اثر در قالب آثار ابتکاری و 25 متن ادبی به دبیرخانه جشنواره کوثر پرفروغ ارسال شد.

برنامه‌های جنبی جشنواره کوثر پرفروغ برگزاری کارگاه‌هایی برای رشته‌های خوشنویسی، نقاشی و عکاسی بوده است.

با داوری‌های صورت گرفته، سه نفر در هر رشته به عنوان برگزیدگان اول تا سوم انتخاب و سه نفر به عنوان افراد شایسته در هر رشته معرفی و تجلیل شدند.

بیشترین آثار ارسالی از استان قم و خراسان شمالی به این جشنواره راه یافته است که پس از داوری 57 اثر که به مرحله نهایی راه پیدا کردند که 19 اثر برگزیده از خواهران فعال در کانون‌های مساجد قم بود.

همچنین نمایشگاهی از آثار برگزیده جشنواره در گالری شمسه واقع در خیابان شهید فاطمی برگزار شده است.

در پایان این جشنواره از تلاش‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در اهتمام به امور فرهنگی و حمایت از برنامه‌های مساجد تجلیل شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول