اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک:

کانون‌های فرهنگی مساجد نقش مهمی در فعالیت‌های فرهنگی دارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش زیادی در اغنابخشی به فعالیت‌های فرهنگی دارند.

کانون‌های فرهنگی مساجد نقش مهمی در فعالیت‌های فرهنگی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از باغملک، جبار رضایی شامگاه امروز در مراسم افتتاح 9 کانون فرهنگی هنری مساجد در این شهرستان اظهار داشت: با افتتاح این کانون‌ها در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تعداد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان باغملک به 30 کانون رسیده است.

وی با اشاره به تعداد این کانون‌های فرهنگی هنری در سطح شهرستان باغملک تاکید کرد: در شرایط کنونی 9 کانون فرهنگی هنری در سطح شهرستان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اهداف توسعه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد افزود: افزایش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سبب پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی خواهد شد.

رضایی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی از طریق مساجد استحکام ولایت و انقلاب را به همراه دارد و اجازه رخنه هیچ فتنه و استعماری را به افکار جوانان نمی‌دهد.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند در منسجم کردن فعالیت‌های فرهنگی هنری و مذهبی در سطح شهرستان نقش بسیار زیادی ایفا کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه، تلاش بیشتر مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را خواستار شد و اظهار کرد: به لطف خدا پیروزی نهایی برای مسلمانان رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول