اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جوادآباد صورت گرفت

برگزاری کارگاه آموزشی روش‌های تدریس پیش‌‌‌دبستانی

خبرگزاری فارس: نخستین کارگاه آموزشی روش‌های نویس تدریس دوره پیش‌دبستانی در آموزش و پرورش منطقه جوادآباد شهرستان ورامین برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی روش‌های تدریس پیش‌‌‌دبستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره آموزش و پرورش جوادآباد، نخستین کارگاه آموزشی روش‌های نویس تدریس دوره پیش‌دبستانی در آموزش و پرورش منطقه جوادآباد شهرستان ورامین برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی که در محل اداره آموزش و پرورش جوادآباد برگزار شد، مربیان پیش دبستانی ضمن فراگیری روش‌های نوین تدریس، ‌روش‌های خود را نیز برای استفاده دیگران ارایه کردند.

رئیس آموزش و پرورش جوادآباد در این ارتباط گفت: ‌این کارگاه آموزشی در چند جلسه برگزار می‌شود که در هر جلسه بر روی یک موضوع و فعالیت کاری در حوزه پیش‌دبستانی بحث و تبادل نظر می‌شود.

حسین النچری افزود: نخستین جلسه کارگاه آموزشی روش‌های نوین تدریس پیش‌دبستانی با موضوع نقاشی و روان‌شناسی رنگ‌ها و خطوط برگزار شده است که طی آن مربیان با مسایل مربوط به ترسیم نقاشی از سوی کودکان آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت مربیان پیش‌دبستانی گفت: ‌در صورتی که کودکان بتوانند قالب شخصیتی خود را در دوره پیش‌دبستانی پیدا کرده و از نظر روحی و جسمی آمادگی لازم را جهت حضور در کلاس‌های درس پیدا کنند،‌ بسیاری از مشکلات موجود در دوره‌های مختلف تحصیلی برطرف می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش جوادآباد در پایان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، جشنواره تدریس برتر مربیان پیش‌دبستانی منطقه جوادآباد به منظور حضور نفرات برتر در مسابقات استانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول