اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته آموزش مربیان هیئت فوتبال مازندران:

توانایی مربیان فوتبال مازندران قابل تحسین است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته آموزش مربیان هیئت فوتبال مازندران گفت: توانایی مربیان فوتبال استان در کشور قابل تحسین است.

توانایی مربیان فوتبال مازندران قابل تحسین است

محمود سورتیجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: پس از دریافت حکم به عنوان مسئول کمیته آموزش مربیان در مدت شش ماه چندین کلاس مربیگری با حضور اساتید و مدرس بین‌المللی فیفا در سطح استان برگزار کردیم.

وی گفت: در حال حاضر نیز کلاس مربیگری درجه (c) کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور مدرس بین‌المللی در ساری در حال برگزاری است.

رئیس کمیته آموزش مربیان هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: این کلاس که هم‌اکنون با 21 مربی در آکادمی مجموعه ورزشی شهدای ساری برگزار می‌شود علی صنعتگر از مربیان درجه (A) کنفدراسیون فوتبال به عنوان مدرس در این کلاس آموزشی حضور دارد.

سورتیجی هدف از برگزاری این کلاس‌های آموزشی را ارتقای سطح دانش تئوری و تغییر نگرش مربیان عنوان کرد و یادآور شد: در حال حاضر چند مربی از فوتبال مازندران در سطح اول فوتبال کشور مشغول مربیگری هستند.

وی بیان داشت: شرکت‌کنندگان در این کلاس از آموزش به‌روز مربیگری فوتبال دنیا، روانشناسی، تغذیه، اصول مربیگری، اصول دفاع و حمله، آمادگی جسمانی، داوری، روش مربیگری و مبحث علمی و تاکتیکی بهره‌مند خواهند شد.

رئیس کمیته آموزش مربیان هیئت فوتبال مازندران درباره قبول‌شدگان این کلاس افزود: مربیان حال حاضر در کلاس درجه (c) فوتبال آسیا فقط می‌توانند در کشورهای آسیایی و در رده‌های سنی شش تا 14 سال مربیگری کنند.

سورتیجی در ادامه از حضور اساتید دیگر در این کلاس مربیگری درجه (c) آسیا در ساری خبر داد و اظهار داشت: غلامرضا بهروان رئیس هیئت فوتبال مازندران در این کلاس در مبحث داوری، مجتبی احمدی در موضوع دروازه‌بانی و حسن عسگری نیز در امر تغذیه و آمادگی جسمانی برای شرکت‌کنندگان در این کلاس سخنرانی کردند.

به گزارش فارس، محمود سورتیجی رئیس کمیته آموزش مربیان هیئت فوتبال مازندران نیز به عنوان مدیر دوره از سوی کمیته آموزش فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول