اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان خبر داد

عرضه مرغ منجمد 3100 تومانی در بازار گیلان

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از عرضه مرغ منجمد با قیمت سه هزار و 100 تومان در استان خبر داد و گفت: در صورت افزایش بی‌رویه قیمت و نیاز، عرضه مرغ منجمد از روز 29 بهمن جاری در استان آغاز می‌شود.

عرضه مرغ منجمد 3100 تومانی در بازار گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت محمد حسین اصغریان در جلسه صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: توزیع مرغ از طریق تعاونی‌های مصرف کارکنان دولت و دیگر نهادهای عمومی و مباشران توزیع در تمام شهرستان‌های استان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: قیمت مرغ منجمد قابل عرضه به بازار حداکثر سه هزار و 100 تومان در هر کیلو بوده و عرضه آن با هدف مدیریت بازار تا پایان سال ادامه می‌یابد.

این مسئول دلایل افزایش قیمت مرغ در روزهای اخیر را دخالت دلالان و سوءاستفاده برخی افراد سودجو و نیز افزایش برخی از نهاده‌ها در امر تولید عنوان کرد.

وی ابراز داشت: مرغ منجمد به اندازه کافی در استان ذخیره‌سازی شده است که در صورت افزایش غیر اصولی قیمت مرغ و یا کمبود عرضه به بازار ارائه می‌شود.

اصغریان با اشاره به افزایش غیر اصولی قیمت مرغ در بازار با توجه به اعلام قبلی این سازمان تصریح کرد: عرضه مرغ منجمد در بازارهای استان از امروز به تدریج آغاز شده و از شنبه 29 بهمن جاری به صورت گسترده با هدف کنترل و تعدیل قیمت‌ها تداوم می‌یابد.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت گیلان، اذعان داشت: شهروندان می‌توانند از خرید مرغ با قیمت نامتعارف و گران خودداری کرده و از طریق اطلاع‌رسانی‌های موجود در بازار اقدام به خرید مرغ منجمد با شرایط مطلوب‌تر کنند.

انتهای پیام/خ۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول