اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب شورای شهر همدان صورت گرفت

نامگذاری بلوار دانشگاه همدان به نام شهیداحمدی‌روشن

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: با تصویب شورای شهر همدان بلوار دانشگاه همدان به نام شهید مصطفی احمدی‌روشن نامگذاری شد.

نامگذاری بلوار دانشگاه همدان به نام شهیداحمدی‌روشن

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، با توجه به اینکه چندی قبل در فرمانداری همدان نامگذاری خیابانی به نام شهید هسته‌ای مصطفی احمدی‌روشن مطرح شده بود، پس از چند ماه این مهم تحقق یافت.

در همین راستا رئیس شورای اسلامی شهر همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: شهید احمدی‌روشن فرزند پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین است و فرهنگ همدان بر خود دانست که به پاس تلاش‌های این دانشمند هسته‌ای قدردانی خود را هر چند کوچک از این دانشمند داشته باشد.

سید احمد حسنی‌حلم بیان داشت: در جلسه‌ای که در صحن شورا برگزار شد، قرار بر این شد که بلوار حد فاصل تقاطع پژوهش به سمت میدان مدرس به نام این دانشمند شهید نامگذاری شود.

وی تصریح کرد: دانشمندان هسته‌ای در مدت زمان فعالیت خود در عرصه صنعت هسته‌ای با فداکاری خود خدمات ارزنده‌ای داشته‌اند که شهید احمدی‌روشن نیز در این راستا تلاش‌های زیادی از خود به یادگار گذاشت، که همین می‌طلبد نام وی در بین اذهان زنده بماند.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول