اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی:

صدای شکسته شدن استخوان‌های اتحادیه اروپا را می‌شنویم

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امروز صدای شکسته شدن استخوان‌های اتحادیه اروپا را می‌شنویم، گفت: به زودی شاهد فروپاشی اتحادیه اروپا هستیم.

صدای شکسته شدن استخوان‌های اتحادیه اروپا را می‌شنویم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم لطفیان ظهر امروز در جمع مسئولان خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه هنوز عمری از اتحادیه اروپا نمی‌گذرد، اظهار داشت: هر روز سران اتحادیه اروپا نشست‌های متعددی دارند، اما نه تنها این نشست‌ها بحران اروپا را کاهش نمی‌دهد بلکه بر بحران آن روز به روز می‌افزاید.

وی با بیان اینکه امروز دنیای اسلام در یک کانون حساس قرار گرفته است، ادامه داد: برخی از حکام کشورها بر اثر بی‌توجهی به اهداف و آرمان‌های اسلام و بدون توجه به آرمان‌های پیامبر گرامی اسلام علیه ملت‌های مسلمان به صف‌آرایی می‌پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: تنها کشور عربی که امروز در دنیا در مقابل اسرائیل قد علم کرده کشور سوریه است که اگر این ایستادگی نبود اسرائیل به متن معارف اسلامی تجاوز می‌کرد.

لطفیان افزود: امروز آن چه از دودکش حکام عرب بیرون می‌آید نشان از عزم جذب شده حکام عرب مبنی بر نابودی کشور سوریه است.

وی ایجاد اختلافات فرقه‌ای و مذهبی و مکتبی را از دیگر اهداف دشمن برای سلطه بر کشور بحرین عنوان کرد و گفت: آن چه در کشور بحرین اتفاق می‌افتد حکایت تلخی است که دشمن را به اهداف خود نزدیک می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ترور امام جمعه اهل سنت در راستای اندیشه‌های خشک و متعصبانه دشمنان است، اظهار داشت: تمامی دانشمندان اهل تشیّع و تسنن باید این‌گونه حرکت‌های خشک و متعصبانه را محکوم کنند.

لطفیان یادآور شد: اگر حرکتی به عنوان بیداری اسلامی اتفاق می‌افتد باید علماء، مدیریت و راهبری آن را برعهده بگیرند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول