اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

اعزام 60 هزار گیلانی به راهیان نور

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از اعزام 60 هزار نفر گیلانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور از طریق کاروان راهیان نور خبر داد.

اعزام 60 هزار گیلانی به راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی سعادتی ظهر امروز در جلسه ستاد راهیان نور گیلان با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: اثرگذاری راهیان نور در جامعه بسیار است.

وی به اعزام 60 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور از طریق کاروان راهیان نور در سال جاری از گیلان خبر داد و افزود: راهیان نور در بحث فرهنگی معجزه می‌کند.

سعادتی راهیان نور را مانند دوران دفاع مقدس پر افتخار خواند و تصریح کرد: حرکت راهیان نور از جنس بسیج و اعتقادی است.

استاندار گیلان راهیان نور را نوعی عبادت، اعتقاد و عشق توصیف کرد و ابراز داشت: در موضوع راهیان نور باید از توان مردمی و خیران استفاده شود.

وی پشتیبانی از راهیان نور را مربوط به تمام نظام دانست و خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌ها و نهادها باید در این زمینه کمک کنند.

سعادتی بر فعال شدن اردوگاه راهیان نور گیلان در جنوب تاکید کرد و بیان داشت: رزمایش مردان آسمانی در جنوب کشور از برنامه‌های بسیار تاثیرگذار در قشر جوان است.

استاندار گیلان حضور فرمانداران در راهیان نور را الزامی ذکر کرد و یادآور شد: کمیته‌های مختلف باید در این زمینه فعال شوند.

وی، همچنین خواستار تلاش بیشتر برای احداث پارک‌موزه دفاع مقدس گیلان شد و اذعان داشت: روند احداث پارک‌موزه دائمی گیلان راضی کننده نیست.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه تجربه کافی در اعزام راهیان نور در استان وجود دارد گفت: بیشترین فعالیت‌ها در اعزام راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس انجام می‌شود.

هامون محمدی بر استمرار کاروان راهیان نور تاکید کرد و افزود: نسل جوان با راهیان نور می‌تواند ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس را بشناسد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان نیز در این جلسه به اعزام 25 هزار نفر به راهیان نور دانش‌آموز دختر و پسر تا کنون از این استان اشاره کرد و اظهار داشت: امسال در مجموع 60 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام می‌شوند.

محمد عبدالله‌پور ستاد راهیان نور گیلان را جزو ستاد راهیان نور کشوری خواند و افزود: سال گذشته تعداد 39 هزار نفر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تمام اداره‌ها و نهادها برای اعزام کاروان راهیان نور می‌توانند ثبت‌نام کنند، تصریح کرد: سال گذشته 79 درصد راهیان نور گیلان برای نخستین بار بود که به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

عبدالله‌پور به رزمایش مردان آسمانی برای دانش‌آموزان دختران در مناطق عملیاتی جنوب کشور اشاره کرد و اذعان داشت: امسال 300 نفر از دانش‌آموزانی که در راهیان نور متحول شدند به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

ا‌نتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول