اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد

تدوین سند آموزش و پرورش با رویکرد بومی و دینی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مازندران با رویکرد دینی و بومی خبر داد.

تدوین سند آموزش و پرورش با رویکرد بومی و دینی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نشست شورای آموزش و پرورش استان مازندران با ریاست امیری مدیرکل آموزش و پرورش استان شب گذشته در باشگاه فرهنگیان شهرستان ساری برگزار شد.

محمدعلی امیری مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این نشست از تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: در این سند از مؤلفه‌های دینی، فرهنگی و بومی استفاده شده است.

وی با اشاره به تلاش اداره کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس مازندران در افتتاح پروژه‌‌های دهه فجر گفت: در دهه فجر امسال 48 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در شهرهای استان مازندران افتتاح شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران درباره برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش در اسفندماه گفت: در اسفندماه دو جلسه شورا برگزار می‌شود.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان مازندران نیز در این نشست با ارائه گزارشی از برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم رشد تصریح کرد: این جشنواره در کشور سابقه حدود 50 ساله دارد.

علی‌اصغر طبری با اعلام برگزاری مراسم اختتامیه این رویداد هنری در روز پنجشنبه 27 بهمن‌ماه در شهرستان ساری بیان داشت: برای جشنواره امسال یک هزار و 416 فیلم از کشورهای جهان و ایران وارد دبیرخانه جشنواره شده است.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر اینکه جشنواره فیلم رشد پدیده نو نیست، گفت: جشنواره فیلم رشد چهل و یکمین دوره خود را در ایران و استان مازندران سپری می‌کند.

طبری با اعلام اینکه از کل فیلم‌های وارد شده به دبیرخانه جشنواره، یک‌هزار و 145 فیلم ایرانی و 271 فیلم خارجی بوده است، یادآور شد: 43 کشور جهان محصولات خود را در این همایش بزرگ هنری به نمایش گذاشتند.

معاون اداره کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه برای جشنواره امسال فیلم 25 کشور دنیا مورد پذیرش قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: 83 فیلم برای نمایش در جشنواره امسال برگزیده شدند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول