اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امیر قلعه نوعی:

عدالت رعایت نشد/ می توانستیم مس را شکست دهیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: در این بازی اگر عدالت رعایت می شد، می توانستیم مس را با شکست مواجه کنیم.

عدالت رعایت نشد/ می توانستیم مس را شکست دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،  امیر قلعه‌نوعی بعد از ظهر امروز پس از شکست یک بر صفر مقابل مس کرمان در نشست خبری اظهار داشت: از عملکرد بازیکنانم در نیمه اول راضی نیستم و به جرأت می توانم بگویم نیمه اول افتضاح بودیم و فقط کیلو‌ها اسم داشتیم و قصد داشتم 10 بازیکن تیم را بیرون بکشم.

وی گفت: اما در نیمه دوم شرایط متفاوت شد و تیم ما بازی را در دست گرفت و معتقدم در این نیمه عدالت رعایت نشد و می‌توانستیم پنج یا شش گل به حریف بزنیم.

قلعه‌نوعی تصریح کرد: مسی‌ها برای بردن دست به هرکاری زدند و رو به ضد فوتبال آوردند تا به هر قیمتی شده بازی را ببرند، اما به نظر من این رسم بازی جوانمردانه نیست که به هر قیمتی در زمین برنده باشی، علاوه بر اینکه داور می توانست در نیمه دوم 10 دقیقه وقت اضافه بگیرد.

وی درباره اینکه تراکتورسازی می‌تواند در کورس قهرمانی بماند گفت: با این شکست کار ما سخت شد و از صدر جدول فاصله گرفتیم و بازی‌های دشواری در هفته‌های پیش رو داریم.

قلعه‌نویی گفت: هواداران مس معتقد بودند روی یکی از بازیکنان آنها خطای پنالتی صورت گرفته، اما اگر این طور باشد، مربیگری را کنار می‌گذارم، اما آنها در این دیدار به من و برخی از بازیکنانم هتک حرمت کردند و این کار برازنده مردم و تماشاچیان کرمانی نبود.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که آیا می‌خواهد فصل آینده به استقلال برود، گفت: تمام فکر و ذکرم به تراکتورسازی است و هیچ فکری در مورد استقلال نکردم و نمی‌کنم.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول