اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بی‌توجهی کی‌روش به تیم شهرداری تبریز

4 بازیکن از تراکتورسازی به تیم ملی دعوت شدند

خبرگزاری فارس: در لیست جدید کارلوس کی‌روش نام چهار بازیکن از تیم تراکتورسازی به چشم می‌خورد.

4 بازیکن از تراکتورسازی به تیم ملی دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کارلوس کی‌روش از 37 بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی ایران و دو بازی مقابل اردن و قطر دعوت کرده که چهار بازیکن از تیم تراکتورسازی در این لیست حضور دارند.

 محسن فروزان

یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران دعوت از محسن فروزان دروازه‌بان تیم تراکتورسازی است.  

فروزان طی یک سال گذشته روند افسانه گونه‌ای را طی کرد که شاید در حالت خوشبینانه نیز نمی‌توان چند پیشرفتی را تصور کرد.

وی سال گذشته در تیم گسترش فولاد تبریز حضور داشت، اما بعد از اجحافی که در مورد این تیم در لیگ دسته اول صورت گرفت مسئولان باشگاه گسترش فولاد انصراف خود را از این رقابت‌ها اعلام کرده و به تمام بازیکنان خود رضایت‌نامه صادر کردند.

فروزان نیز با کمترین شانس حضور در ترکیب، به‌عنوان دروازه‌بان سوم به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست اما، در ادامه فصل اشتباهات وحشتناک عباس محمدی و مهدی ثابتی سبب شد که قلعه‌نویی ریسک کرده و از محسن فروزان در درون دروازه تیمش سود جوید.

هر چند وی نیز یکی دو گل بد را دریافت کرد، اما رفته رفته در ترکیب تیم تراکتورسازی جا افتاده و در نیم فصل از لحاظ آماری بعد از رحمان احمدی دروازه‌بان سپاهان بهترین عملکرد را داشت.

شاید فروزان در رقابت با چهار دروازه‌بان دیگر دعوت شده به نام‌های مهدی رحمتی، محمدباقر صادقی، سوشا مکانی و علیرضا حقیقی از شانس کمتری برخوردار باشد، اما پیشرفت وی تا همین مرحله تحسین برانگیز است.

 قاسم حدادی‌فر

قاسم حدادی‌فر بازیکنی که از نیم فصل به تیم تراکتورسازی پیوست یکی دیگر از بازیکنان دعوت شده به تیم ملی ایران است، با توجه به اینکه وی به تازگی از بند مصدومیت رها شده، برای حضور در لیست نهایی از شانس کمتری برخوردار است.

حدادی‌فر قبلا نیز با پیراهن ذوب‌آهن سابقه دعوت به تیم ملی را دارد.

 احسان حاج صفی

در بین بازیکنان دعوت شده تراکتورسازی به تیم ملی شانس حاج صفی برای قرار گرفتن در ترکیب بیشتر از سایرین است البته کی‌روش در بازی‌های قبلی مهرداد پولادی را به وی ترجیح داده و حاج صفی اکثر بازی‌ها نیمکت‌نشین بود اما، با توجه به انتقال پولادی به پرسپولیس و عدم امکان بازی در لیگ برتر برای وی، شاید کی‌روش فرصت بازی در مقابل اردن و قطر را به حاج صفی دهد.

 محمد ابراهیمی

برای بار دوم به تیم ملی ایران دعوت می‌شود بازیکن سرعتی تراکتورسازی اگر بتواند تا در لیست 18 نفره نیز قرار گیرد کار بزرگی کرده است.

در لیست جدید کی‌روش نام بازیکنی از تیم شهرداری تبریز به چشم نمی‌خورد در حالی که وی می‌توانست حداقل یک بازیکن از این تیم را دعوت کند. سعید دقیقی، میثم بائو، محمدرضا زینال خیری و جعفر بذری می‌توانستند جزو گزینه‌های دعوت شده به تیم ملی قرار گیرند. 

تیم ملی فوتبال کشورمان صبح روز جمعه 28 بهمن عازم دوبی خواهد شد و تا پنج اسفند در این شهر اردو و یک دیدار تدارکاتی خواهد داشت، این دیدار روز چهارم اسفندماه با تیم ملی اردن در ورزشگاه الوصل برگزار می‌شود.

تیم ملی فوتبال ایران شامگاه پنجم اسفند به ایران بازخواهد گشت و از بعد از ظهر روز ششم اسفند تمرینات خود را در تهران از سر خواهد گرفت تا خود را برای دیدار 10 اسفند برابر قطر آماده کند.

انتهای پیام/ح10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول