اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جدال تراکتورسازی و مس کرمان

راه ‌مسی برای موفقیت تراکتورسازی

خبرگزاری فارس: در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز مهمان تیم مس کرمان است.

راه ‌مسی برای موفقیت تراکتورسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراکتورسازی بعد از پیروزی پر گل بر نفت آبادان فاصله خود را با تیم دوم جدول استقلال تهران به یک امتیاز کاهش داده و این هفته در صورت پیروزی بر تیم مس و توقف استقلال در برابر ملوان، به رده دوم صعود و در تعقیب سپاهان قرار می‌گیرند.

تراکتورسازی امیدوار است بتواند فاصله سه امتیازی خود مقابل سپاهان را با پیروزی بر این تیم در تبریز جبران کرده و بر صدر جدول تکیه زند.

در حال حاضر تیم سپاهان اصفهان با 49 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و تیم‌های استقلال تهران با 47 و تراکتورسازی تبریز با 46 امتیاز در تعقیب طلایی پوشان دیار زاینده‌رود هستند.

تیم مس کرمان نیز با 27 امتیاز در پله پانزدهم جای گرفته است، پیروزی تراکتورسازی بر مس کرمان می‌تواند برای تیم شهرداری نیز مسرت‌بخش باشد.

بازی تراکتورسازی با مس کرمان رقابت سرمربیان سابق تیم ملی است، قلعه نویی و بلاژویچ هر دو در مقاطعی هدایت تیم ملی را در دست داشتند اما هیچ‌کدام به نتایج دلخواهی با این تیم دست نیافتند.

بازی رفت تیم‌های تراکتورسازی با مس کرمان در تبریز با نتیجه سه بر یک به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به اتمام رسیده بود.

تراکتورسازی با پیروزی دور رفت و شکست استقلال مقابل ملوان توانست برای دومین بار طی فصل صدرنشین شود، اتفاقی که در هفته‌های بعدی رخ نداده است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول