اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرداری تبریز هم ضعیف‌کش نبود

تقلب شهرداری از بازی تراکتورسازی

خبرگزاری فارس: تیم شهرداری به مانند همشهری خود در تبریز از پس تیم ته جدولی مس سرچشمه برنیامد.

تقلب شهرداری از بازی تراکتورسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عصر امروز از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال کشور تیم شهرداری تبریز میزبان تیم مس سرچشمه کرمان بود که این بازی بعد از 90 دقیقه تلاش دو تیم با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

شهرداری تبریز که برای ترمیم موقعیت خود در جدول رده‌بندی به سه امتیاز این بازی احتیاج داشت، نتوانست انتظارات را برآورده کند. در دقایق پایانی نیمه نخست اشتباه حاجی‌زاده در ارسال توپ سبب شد مجتبی محبوب مجاز دروازه تیم میزبان را باز کند.

مدیرروستا برای تغییرات تیمش تا پایان نیمه نخست صبر نکرده و در امری نادر دو بازیکن خود را در دقیقه 41 تعویض کرد.

در نیمه دوم میزبان برای فرار از شکست خانگی به دروازه تیم  مهمان یورش برده و بالاخره در دقیقه 68 پاس عرضی مهرداد قنبری توپ را به مهدی محمدپور می‌رساند تا وی نیز با یک شوت راه دور نتیجه را برابر کند.

در دقایق باقیمانده تلاش دو تیم نتیجه نداده تا بازی با تساوی یک بر یک و تقسیم امتیازات به اتمام رسید.

با این تساوی تیم شهرداری تبریز 27 امتیازی شده و بالاتر از سه تیم مس کرمان، شاهین بوشهر و مس سرچشمه قرار گرفت. مس سرچشمه نیز با 19 امتیاز همچنان در قعر جدول جای گرفت.

بازی رفت دو تیم در کرمان با برد دو بر یک  شهرداری تبریز به اتمام رسیده بود.

اگر مس سرچشمه در پایان فصل با خاطره تلخ لیگ برتر را ترک کند اما مسلما بازیکنان این تیم هیچگاه دو سفر خود به تبریز و  متوقف کردن تیم‌های تراکتورسازی و شهرداری در خانه را فراموش نخواهند کرد.

این بازی در  حضور یک هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام(ره) به قضاوت تیم داوری محسن قهرمانی، صادق نوری و مصطفی فراحانی برگزار شد. قهرمانی در این بازی کامیابی، زینال خیری و بیراوند از تیم شهرداری تبریز را با کارت زرد جریمه کرد.

* اسامی تیم  مس سرچشمه کرمان

محمد خزائی، مجتبی ترشیز، علی خانکی، رضا نورمحمدی، اویس کرد جهان، وحید علی‌آبادی، امیر محمدی، محمد منصوری، مجید باجلان(از دقیقه 77 محسن مظفری)، مجتبی محبوب مجاز، علی سامره

سرمربی: اصغر شرفی

* اسامی تیم شهرداری تبریز

مسعود همامی، مهدی محمدپور، ابوالفضل حاجی زاده، وریا غفوری، بهنام داداش وند، مهدی محمد زاده(از دقیقه 41 مهرداد قنبری)، کمال کامیابی (از دقیقه 71 بیراوند)، شهرام گودرزی، حبیب گردانی (از دقیقه 41 محمد رضا زینال خیری)، سعید دقیقی، یانوش

سرمربی: علی‌اصغر مدیر روستا

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول