اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره شهید رجایی گیلان

خبرگزاری فارس برتر شد‌

خبرگزاری فارس: به دلیل انعکاس اخبار و فعالیت مسئولان، خبرگزاری فارس در جشنواره شهید رجایی گیلان برتر شد.

خبرگزاری فارس برتر شد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، خبرگزاری فارس عصر امروز در جلسه شورای اداری گیلان به دلیل ارائه انعکاس اخبار و فعالیت مسئولان این استان در سال 89 در جشنواره شهید رجایی تقدیر شد.

استاندار گیلان با اهدای لوح تقدیر به نماینده خبرگزاری فارس در گیلان، خطاب به مدیرعامل محترم خبرگزاری فارس آورده است: توفیق خدمت به مردم موهبتی است الهی که به لطف خداوند کریم به شایستگی به شانه‌های شما سپرده شده تا معنای مسئولیت را با تجلی صادقانه جلوه‌گر نمایید.

مهدی سعادتی در این لوح می‌افزاید: اکنون براساس بررسی‌های به عمل آمده و به استناد گزارش اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، در خصوص انعکاس اخبار و فعالیت‌های مسئولان استان گیلان در سال 1389 در مقایسه با دیگر رسانه‌ها اقدام‌ها و خدمات ارزنده‌ای داشته‌اید، بدینوسیله از تلاش و همت شما و مجموع کارکنان محترم آن رسانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

مقام عالی دولت در گیلان بیان کرد: توفیق روزافزون مجموعه همکارانتان را در خدمت بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف دولت خدمتگزار را در سال جهاد اقتصادی از خداوند قادر و متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول