اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی چالوس مطرح کرد

استفاده از سوخت جایگزین در چالوس به دنبال قطع گاز

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی چالوس گفت: در پی قطع گاز در روستاهای بخش مرکزی، استفاده از سوخت جایگزین در روستاهای بخش مرکزی در دستور کار قرار گرفت.

استفاده از سوخت جایگزین در چالوس به دنبال قطع گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، علی ردایی امشب در حاشیه نشست مدیریت بحران شهرستان چالوس در پی قطع گاز در جمع خبرنگاران بیان کرد: در اولین ساعات بعد از قطع گاز به کل شوراهای اسلامی و دهیاران اطلاع‌رسانی شد تا به مردم اطلاع دهند از سوخت جایگزین استفاده کنند.

وی ادامه داد: با تعدادی از نانوایی‌های روستاهای بخش مرکزی نیز هماهنگ شده تا به صورت کشیک پخت داشته باشند تا بتوانند نیازهای اولیه مردم را برطرف کنند.

ردایی بیان کرد: همچنین با اداره برق نیز هماهنگ شده است تا شاهد قطعی برق نباشیم تا مردم بتوانند از بخاری برقی نیز استفاده کنند.

بخشدار مرکزی چالوس تصریح کرد: تمام شوراها و دهیاری‌های بخش مرکزی چالوس در آماده‌باش کامل قرار دارند تا بتوانند در بروز مشکل اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس شورای بخش مرکزی چالوس نیز گفت: در ساعات اولیه قطع گاز به تمام شوراها اطلاع‌رسانی کردیم تا مردم نگران نبوده و از سوخت جایگزین استفاده کنند.

نورعلی رادمهر بیان کرد: همچنین هماهنگ شده از سوی شرکت نفت با ارایه کارت ملی نفت در اختیار مردم قرار گیرد.

وی در پایان گفت: همچنین هماهنگ شده است تا نانوایی‌ها از سوخت جایگزین برای پخت استفاده کنند تا از نظر تامین آذوقه و نیازهای اولیه مردم دچار مشکل نشویم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول