اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

دستگاه‌های کم‌کار در زمان‌بندی پروژه‌ها معرفی می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: کمیته نظارت شهرستان در گزارش بعدی نسبت به معرفی دستگاه‌هایی که زمان‌بندی پروژه را رعایت نمی‌کنند، اقدام کند و ما هم نام این دستگاه‌ها را به رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.

دستگاه‌های کم‌کار در زمان‌بندی پروژه‌ها معرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عیسی هاشمی ظهر امروز در جلسه شورای فنی در سالن شماره دو استانداری مازندران اظهار داشت: کمیته نظارت شهرستان در گزارش بعدی نسبت به معرفی دستگاه‌هایی که زمان‌بندی پروژه را رعایت نمی‌کنند، اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه با هیچ دستگاه تعارف نداریم، تصریح کرد: اقدامات قانونی را درباره این دستگاه‌ها انجام داده و نام دستگاه‌ها را هم به رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد.

هاشمی با بیان اینکه کیفیت و زمان اجرای پروژه برای ما اهمیت دارد، ادامه داد: کیفیت از این منظر مورد توجه است که می‌خواهیم استفاده درست داشته باشیم و زمان هم از این منظر مورد توجه است که هزینه‌ها را کاهش دهم.

وی با اشاره به اینکه در درجه نخست بحث کنترل کیفی مطرح است، اضافه کرد: آزمایشگاه فنی مکانیک خاک برای کنترل کیفی پروژه دستگاه‌ها اعلام آمادگی کرده است.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه کار با کیفیت و با زمان‌بندی بالا می‌خواهیم، گفت:‌ هیچ توجیهی ندارد که دستگاهی بگوید آزمایشگاه ندارم.

این مسئول درباره پروژه پل کابلی ابراز داشت: ‌باید از پروژه‌ای که شهرداری با توان خود انجام می‌دهد حمایت کنیم تا این پروژه به عنوان یک طرح ویژه اجرایی شود.

هاشمی با بیان اینکه مشکلات این پروژه باید بررسی شود، عنوان کرد: ‌جلسه بعدی شورای فنی در کارگاه این پروژه برگزار می‌شود.

وی متذکر شد:‌ پل کابلی که قرار بود در ابتدای شهر ساری از طرف نکا ساخته شود با ورود وزارت راه تبدیل به یک هیولایی شد که معلوم نیست در نهایت چه چیز از آب در بیاید. همچنین ‌پل خیلی سبک و جمع و جور به حجم هیولایی تبدیل شد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول