اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی آذربایجان غربی:

شهرداری ارومیه زمین مورد نیاز بیماران را تامین کند

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی آذربایجان غربی گفت: شهرداری ارومیه برای تامین زمین مورد نیاز بیماران کلیوی اقدام کند.

شهرداری ارومیه زمین مورد نیاز بیماران را تامین کند

حسن اشتری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در سال 1387 شورای اسلامی شهر ارومیه تخصیص یک زمین مناسب برای انجمن حمایت از بیماران کلیوی تصویب کرده است ولی متاسفانه از آن زمان تاکنون با وجود تغییر پی‌در‌پی شهرداری‌ها نسبت به تامین این زمین مبادرت نشده است.

وی تصریح کرد: این انتظار از مسئولان شهرداری ارومیه وجود دارد همان‌طور که سایر انجمن‌های خیریه مورد حمایت قرار می‌دهند به انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی نیز توجه و عنایت کافی داشته باشند لذا می‌توانند برای تصمیم‌گیری بهتر در این ارتباط به تحقیق میدانی پرداخته همچنین عملکرد، تعداد افراد زیرپوشش، انواع خدمات ارائه شده به طور کلی عملکرد این موسسه مردم‌نهاد مورد بررسی قرار دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در خیابان شهید ذاکری منتهی به فرهنگیان شهرداری به دو انجمن خیریه ملک داده است در حالی که ما قبل از آنها برای این موضوع درخواست داده بودیم و تحویل این زمین هم در جلسات شورای اسلامی شهر به تصویب اعضا رسیده است حتی پیش از این هم یکی از شهرداری‌های وقت برای تامین زمین حداکثر در طول یک هفته قول مساعد داد ولی با وجود گذشت چندین ماه و سال از آن زمان هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده است.

وی با بیان اینکه ساختمان فعلی انجمن اهدای یک خیر به نام حسن روشن‌ضمیر است ادامه داد: هم‌اکنون در ساختمان مناسبی خدمات رفاهی، درمانی و اجتماعی به بیماران زیرپوشش خود خدمات ارائه می‌دهیم همچنین برای اسکان 10 نفر بیمار هم ظرفیت وجود دارد ولی چنانچه ملک مورد نظر تامین شود نسبت به احداث آزمایشگاه، راه‌اندازی مرکز پیشگیری، خوابگاه و سالن اجتماعات اهتمام می‌شود.

رئیس انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی آذربایجان غربی اظهار داشت: در حکومت اسلامی برای شرکت در امر خیر و نوع‌دوستانه نباید التماس شود ولی متاسفانه ما برای تامین مایحتاج بیماران به التماس کردن پیش مسئولان مجبور شده‌ایم از این رو می‌طلبد متولیان امور برای تامین فضای مورد نیاز به ما کمک کنند تا به 800 نفر بیمار کلیوی استان بهتر و بیشتر خدمات ارائه دهیم.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول