اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرزمین طبرستان در انتظار نوروز - 3

خرید 2 خودرو حمل زباله برای هچیرود

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر تازه تاسیس هچیرود از خرید دو دستگاه خودرو حمل زباله برای شهرداری این شهر خبر داد.

خرید 2 خودرو حمل زباله برای هچیرود

محمد خدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هچیرود اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و حضور مسافران برای ساماندهی شرایط نامناسب حمل زباله در این شهر این دو خودرو خریداری شده است.

عضو شورای شهر هچیرود خاطرنشان کرد: این دو خودرو از شرکت مبارز اصفهان به مبلغ 155 میلیون تومان خریداری شده که بخشی از هزینه خرید به مبلغ 75 میلیون تومان توسط شورای شهر پرداخت شده است.

وی ادامه داد: بخشی از هزینه این خودروها از محل چک‌هایی که توسط دهیاری‌های منطقه از محل عوارض ساخت و ساز دریافت کرده و تحویل شورای شهر شده بود تامین شده است.

خدری با اشاره به خرید یک خودروی آتش‌نشانی مجهز برای این شهر تصریح کرد: خودروی آتش‌نشانی خریداری شده برای این شهر نیز نخستین خودروی آتش‌نشانی هچیرود است.

این مسئول با بیان اینکه در آینده در زمینی که در منطقه محمدحسین آباد به متراژ 2 هزار متر در نظر گرفته شده ساختمان آتش‌نشانی هچیرود احداث می‌شود، اذعان داشت: در شریط کنونی دو نیرو برای خدمت‌رسانی در این بخش حضور دارند.

عضو شورای شهر هچیرود با بیان اینکه هردو خودروی خریداری شده و در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد، متذکر شد: با توجه به تازه تاسیس بودن شهر هچیرود نیازمند همکاری مسئولان شهرستانی و استانی برای تحقق این شهر توریستی به  شهری ایده‌آل هستیم.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول