اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

ثمرات روشنگری امام خمینی به بیداری کشورها تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: حضرت امام خمینی(ره) روشنگر قرن بودند که امروز ثمرات آن روشنگری به بیداری اسلامی کشورها تبدیل شده است.

ثمرات روشنگری امام خمینی به بیداری کشورها تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مرتضی خراسانی صبح امروز در همایش نهضت روشنگری بسیجیان بخش مرکزی حوزه شهید حاج همت نهاوند اظهار کرد: نهضت روشنگری در ابعاد مختلف آن از ایران اسلامی با حرکت و قیام الهی حضرت امام خمینی(ره) شروع و اینک سکان‌دار بصیر و هوشیار آن مقام معظم رهبری است که با درایت و تیزبینی خود اعتلای نظام را موجب شده‌ا‌ند.

وی بصیرت‌افزایی جوانان ایران اسلامی را به عنوان فرماندهان جبهه جنگ نرم را مهم خواند و ادامه داد: آنچه که توانسته ایران اسلامی را به پرچم‌دار حرکت اسلامی ملت‌ها تبدیل کند فهم و درک بالای جوانان و آحاد ملت است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان حرکت شتابان کشورها در مبارزه با حکام جور و ظلم گفت: به تعبیر مقام عظمای ولایت جهان در حال گذر از پیچ خطرناکی است که نیازمند داشتن آگاهی، بصیرت، زمان‌شناسی، دشمن‌شناسی همه آحاد ملت‌های منطقه به ویژه خواص اثرگذار است لذا اتخاذ تصمیم عاقلانه در شرایط حساس کنونی به جز حرکت زیر سایه وحدت و انسجام و دلسوزی برای همدیگر امکان‌پذیر نیست.

وی به شرایط حساس داخل کشورمان اشاره کرد و ابراز داشت: بعد از واقعه 22 بهمن سال جاری که با حضور چشمگیر مردم برگزار شد مهمترین مسئله انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است زیرا حضور حداکثری و انتخاب افراد اصلح آینده نظام را در همه عرصه‌ها تضمین می‌کند لذا هوشیاری مردم به ویژه جوانان به عنوان آینده‌سازان انقلاب ضروری است.

خراسانی در پایان سخنانش تحقیق و مطالعه در مورد انتخاب افراد اصلح را از وظایف ملی و دینی هر شخص ذکر کرد و افزود: مجلس از آن جایی که عصاره فضائل ملت است باید در دست افراد صالح، ولایتمدار، خداترس و تلاشگر باشد که دستیابی به سند چشم‌انداز 1404 زودتر از موعد مقرر و دست‌یافتنی‌تر است.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول