اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

آیت‌الله‌ رسولی‌محلاتی الگوی رهپویان ولایت

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی گفت‌: مسئولان فرهنگی در شناساندن آیت‌الله رسولی ‌محلاتی که می‌تواند الگوی خوبی برای عموم مردم به ویژه جوانان و رهپویان طریق ولایت و امامت باشد، بکوشند.

آیت‌الله‌ رسولی‌محلاتی الگوی رهپویان ولایت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد امروز در همایش بزرگداشت آیت‌الله رسولی ‌محلاتی در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری مرکزی اظهار داشت: شناساندن این شخصیت اندیشمند و برجسته به جوانان می‌تواند الگو و سرمشق بسیار خوبی باشد که باید مسئولان در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی مهد پرورش مفاخر و شخصیت‌های برجسته دینی و علمی و فرهنگی است، تصریح کرد: تجلیل از برجستگان و نخبگان کشور که بعد از تشکیل انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گرفته‌اند، اقدام ارزشمند و کار بسیار شایسته‌ای است که همواره شاهد برگزاری چنین جلسات و مراسم‌هایی در اقصی نقاط کشور هستیم.

استاندار مرکزی با اشاره به شخصیت فرهیخته آیت‌الله رسولی‌محلاتی افزود: به راستی که شخصیت این عالم اندیشمند، انقلابی، فقهی و علمی زبانزد همگان است و تالیفات علمی ایشان همواره مورد توجه همه فقها و علما بوده و خواهد بود.

شعبانی‌فرد استان مرکزی را زادگاه مفاخر و شخصیت‌های بزرگ کشوری دانست و گفت: این استان بزرگانی همچون حضرت امام خمینی(ره)، میرزا تقی‌خان امیرکبیر، قائم‌مقام فراهانی،‌ عباس اقبال آشتیانی، میرزا حسن آشتیانی،‌ سلمان ساوجی ادیب و شاعر،‌ میرزا ابوالقاسم قائم مقام از مردان سیاست،‌ فخرالدین عراقی، آیت‌الله اراکی(ره)، ملا احمد نراقی و بسیاری از بزرگان عرصه هنر و علم و ادب و سیاست را در دامان خود پرورش داده است و می‌توان گفت یکی از مراکز اصلی تربیت و پرورش اندیشمندان، شعرا، سیاستمداران و بزرگان مذهب تشیع به شمار می‌رود.

وی گفت: آیت‌الله سید هاشم رسولی‌محلاتی یکی از صدها اندیشمند و فرهیخته این استان است که خدمات بسیاری را به هنر دوستان و فرهنگ‌ دوستان و علم‌ دوستان ارائه کرده است.

استاندار مرکزی تاکید کرد: رسولی‌محلاتی از عالمان سرشناس و مورد اعتماد مراجع عظام بوده و تالیفات و خدمات ارزنده‌ای در حوزه‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور دارد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول