اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران:

همایش روز جم اسفندماه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران گفت: همایش روز جم اسفندماه برگزار می‌شود.

همایش روز جم اسفندماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جم سید محمدمهدی هاشمی سه‌شنبه شب در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر جم اظهار داشت: تلاش برای رونق و توسعه جم یکی از اقدامات مهمی است که در سال‌های اخیر دنبال شده و صنایع مستقر در این شهرستان نیز در این زمینه نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران در همین راستا تصریح کرد: خدمات فرهنگی، ورزشی، علمی و ... از خدمات مهمی است که شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران مدنظر قرار داده و در این راستا شاهد تدوین برنامه‌های منظم، منسجم و کارا بوده‌ایم.

هاشمی افزود: این شرکت آمادگی آن را دارد که در تمامی برنامه‌های مناسبتی و روز جم مشارکت داشته باشد و از تمام توان و پتانسیل به منظور اجرای هر چه بهتر و مطلوب‌تر برنامه‌های مناسبتی و برنامه‌های روز این شهر استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: همه ساکنین شهرک‌های مختلف شرکت گاز در شهرستان جم بخشی از جامعه بزرگ شهرستان جم محسوب می‌شوند و در این راستا این شرکت آماده آن است که همپای سایر دستگاه‌های مربوطه نسبت به برگزاری برنامه‌های مختلف در این شهر اقدام کند.

این مسئول اذعان داشت: در توسعه بخش‌های فرهنگی، مذهبی و عمرانی باید دست در دست هم دهیم و با همکاری و همدلی و مشارکت خود شاهد ایجاد شهری درخور مردم شریف این شهرستان باشیم.

مدیرعامل شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر این شرکت اقدامات ارزنده‌ای در این شهرستان انجام داده و تلاش خود را بکار می‌گیریم تا درخور نیاز شهرستان جم فعالیت‌هایی مستمر انجام دهیم.

هاشمی به برگزاری دومین همایش روز جم اشاره کرد و ابراز داشت: این همایش برای دومین سال در اسفندماه سال جاری در شهرستان جم برگزار می‌شود و برای شناسایی ظرفیت‌های شهرستان جم از آن بهره‌ می‌بریم.

وی اضافه کرد: شناسایی پتانسیل‌های منطقه و انتقال آنها به نسل جوان، شناساندن شخصیت‌های بزرگ شهرستان جم به منظور ایجاد روحیه نشاط و بالندگی از رویکردهای این همایش بزرگ است.

مدیرعامل شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران اظهار داشت: معرفی کشاورز نمونه، ورزشکار برتر شهرستان، هنرمند سال، نویسنده سال، معلم سال، دانشجو و دانش‌آموز سال از بخش‌های مهم این همایش بزرگ خواهد بود.

هاشمی گفت: این شرکت تلاش خود را می‌کند تا در این همایش بزرگ با استفاده از گروه‌های هنری نقش مهمی در ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین مردم شهرستان جم و شهرک‌های مختلف ایفا کند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول