اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر خبر داد

دستگیری 4 سارق و کشف 6 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: هفته گذشته با تلاش مأموران انتظامی ایرانشهر چهار سارق پشت میله‌های زندان افتادند و شش خودرو موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط شد.

دستگیری 4 سارق و کشف 6 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی‌ملکی آهنگران اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی موفق شدند هفته گذشته با اجرای طرح‌های انتظامی و پاکسازی نقاط جرم خیز این شهرستان چهار سارق را دستگیر و شش دستگاه موتورسیکلت و خودرو مسروقه را کشف و ضبط کنند.

وی افزود: طی این مدت مقدار 200 متر کابل مخابراتی مسروقه نیز کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: یک قبضه سلاح غیرمجاز، یک‌کیلو و 458 گرم انواع مواد مخدر طی این مدت کشف و چهار دستگاه خودروی تحت تعقیب مراجع قضایی نیز توقیف شدند.

آهنگران گفت: هفته گذشته در اجرای طرح انضباط ترافیکی و در اجرای قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی 154 دستگاه خودرو و 206 دستگاه موتورسیکلت متخلف و فاقد مدارک قانونی نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر دستگیری 45 تبعه بیگانه غیرمجاز و 17 نفر از اراذل و اوباش شهرستان ایرانشهر را از دیگر اقدامات پلیس عنوان کرد و از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در میان بگذارند.

انتهای پیام/صا30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول