اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش مأموران مشخص شد

13 فقره سرقت در پرونده سارق کیف‌قاپ همدانی

خبرگزاری فارس: ماموران پلیس آگاهی انتظامی همدان یکی از سارقان حرفه‌ای کیف قاپ را شناسایی و دستگیر کردند.

13 فقره سرقت در پرونده سارق کیف‌قاپ همدانی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مأموران پلیس آگاهی انتظامی استان همدان یکی از سارقان حرفه‌ای را که در امر کیف قاپی فعالیت می‌کرد را شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد کیف قاپی در سطح شهر همدان ماموران دایره سوم اداره مبارزه با سرقت این پلیس شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

فرامرز به‌گذر خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی و ضمن فعال کردن منابع اطلاعاتی یک نفر سارق به نام "م- ع" شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه پلیسی دستگیر و به اداره پلیس منتقل شد.

وی افزود: در بازجویی های به عمل آمده ابتدا منکر هر گونه سرقت شد و سپس با توجه به دلایل و مدارک، لب به اعتراف گشود و به 13 فقره کیف قاپی در سطح شهر همدان با همدستی فرد دیگری معترف شد.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: با راهنمایی متهم محل های سرقت بازسازی، مالباختگان شناسایی و پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شد و تلاش این پلیس برای شناسایی همدست متواری وی کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول