اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابراهیم قاسم‌پور:

برای تحول در مس به کرمان می‌آیم/ بلاژویچ می‌تواند بماند

خبرگزاری فارس: ابراهیم قاسم‌پور گفت: مس شرایط خوبی دارد و من برای ایجاد تحول در این تیم به کرمان می‌آیم.

برای تحول در مس به کرمان می‌آیم/ بلاژویچ می‌تواند بماند

ابراهیم قاسم‌پور دقایقی پیش در گفت‌وگو تلفنی با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طی صحبت‌هایی که با رئیس هیئت مدیره مس انجام دادم، برای پیوستن به مس توافق نهایی صورت گرفت و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، پس از دیدار مس و تراکتورسازی قرارداد خود را باشگاه مس انعقاد می‌کنم.

وی در پاسخ به سئوالی که آیا حضور دوباره در کرمان توافق نهایی را در پی دارد و یا همانند دفعه قبل در حد یک سفر باقی می‌ماند، گفت: دفعه پیش که برای مذاکره با مسئولان مس سرچشمه به کرمان سفر کردم شرایط فرق می‌کرد.

سرمربی سابق داماش گیلان ابراز داشت: مرحله قبل توان تیمی سرچشمه را پایین ارزیابی و احساس کردم نمی‌توانم برای این تیم کاری انجام دهم، اما شرایط مس کرمان متفاوت است و من می‌دانم که می‌توانم این تیم را متحول کنم.

قاسم‌پور که پیش از این هدایت دامش گیلان را بر عهده داشت، گفت: گاهی اوقات شرایطی اتفاق می‌افتد که غیر قابل پیش‌بینی هستند، مثل اتفاقاتی که در باشگاه دامش افتاد، اما من طبق برنامه‌ای که به مدیران مس ارائه کردم، توافق بر این شد اگر در این فصل نتایج خوبی گرفتیم در فصل دیگر هم در کرمان بمانم.

وی تصریح کرد: مس تیم خوبی است و استحقاق ماندن در این جای جدول را ندارد و پس از آن که توافق نهایی با مدیران مس صورت گرفت، برای پیشرفت مس برنامه‌های خود را اجرا می‌کنم.

قاسم‌پور در باره ادامه همکاری بلاژویچ در مس عنوان کرد: بلاژویچ مربی خوبی است، اما به دلیل آن که سنش بالا رفته است، من به وی پیشنهاد می‌دهم که به عنوان مدیر فنی در تیم بماند و نقطه نظرات خود را به ما بدهد، اما اجازه هیچ‌گونه دخالتی در امور فنی را به کسی نمی‌دهم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول