اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با راه‌اندازی مجتمع آبرسانی میهه

آب آشامیدنی سالم به 9 روستای کوهرنگ رسید

خبرگزاری فارس: معاون طرح و توسعه شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری گفت: با راه‌اندازی ایستگاه آبرسانی مجتمع میهه 9 روستای کوهرنگ از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‎مند شدند.

آب آشامیدنی سالم به 9 روستای کوهرنگ رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، تورج احمدپور بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان آبفار کوهرنگ، اظهار داشت: مجتمع آبرسانی میهه از سال 88 در دستور کار قرار گرفت که با صرف اعتباری افزون بر 4 هزار و 800 میلیون ریال تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: با راه‌اندازی ایستگاه شماره دو مجتمع میهه 9 روستای اسمی آباد، حمزه آباد، قلعه خونکار، نادرآباد، قلعه سنگ، چهارموران علیا، زمان آباد، چهارموران سفلی و شهرک میهه دارای سیستم لوله کشی آب آشامیدنی شده و یک هزار و 430 نفر ساکن در این روستاها از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

احمد پور ادامه داد: احداث تجهیز و راه اندازی ایستگاه پمپاژ شماره دو، اتاق‌های برق، کلروپانسیون نگهبانی، اجرای 10 کیلومتر لوله گذاری شبکه توزیع آب، 12 کیلومتر لوله‌گذاری خط انتقال آب، احداث هشت باب مخازن ذخیره با گنجایش 750 مترمکعب ذخیره سازی آب از جمله اقداماتی است که در راستای بهره‌برداری از این مجتمع روستایی صورت گرفته است.

معاون طرح و توسعه شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری تجهیز و راه اندازی دو دستگاه  الکترو پمپ را از دیگر این اقدامات عنوان کرد و گفت: فنس کشی و محوطه سازی، خرید و تملک زمین و نصب انشعاب خانگی از دیگر عملیات‌های اجرایی این شرکت در راستای تکمیل و راه‌اندازی این پروژه محسوب می‎شود.

وی اتمام احداث مخزن ذخیره آب با گنجایش 200 متر مکعب را از دیگر طرح‌های اجرایی در این شهرستان برشمرد و گفت: اجرای خط انتقال به طول 5 هزار و 800 متر در طرح آبرسانی به روستای 195 نفری قنبرسینی با صرف 375 میلیون ریال اعتبار از دیگر این طرح‌های آبرسانی در شهرستان کوهرنگ است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول