اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پشتیبانی پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد

فعالیت 900 گروه پژوهشی در مسابقه رشد حوزه‌های علمیه خواهران

خبرگزاری فارس: ‌مدیر پشتیانی پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران کشور از فعالیت900 گروه پژوهشی به منظور ارائه آثار در مسابقه رشد حوزه‌های علمیه خواهران کشور خبر داد.

فعالیت 900 گروه پژوهشی در مسابقه رشد حوزه‌های علمیه خواهران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران داود، رجبی‌نیا گفت: پس از چند ماه تلاش علمی گروه های 900گانه مسابقه بزرگ رشد دو که در واحدهای حوزوه خواهران سراسر کشور به انجام رسید، اکنون ارزیابی برترین‌های این تحقیقات در مدیریت‌های استانی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این تحقیقات به وسیله گروه‌های چندنفره زیرنظر اساتید راهنما با دو شیوه کتابخان‌های و پیمایشی انجام گرفته است، ادامه داد: تحقیقات مسابقه رشد دو عمدتا در محورها و موضوعات مبتلابه استان و منطقه مربوطه به ثمر نشسته است.

مدیر پشتیبانی پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران در ارتباط با موضوع و محتوای مسابقه رشد دو خاطرنشان کرد: این مسابقه به منظور ترغیب و تشویق طلاب خواهر به انجام پژوهش گروهی و هماهنگ‌سازی تحقیقات با نیازهای جامعه و ضرورت‌های آنها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:‌ در این مسابقه گروه‌های پژوهشی، پیرامون مسائل و شبهات فکری و رفتاری گروه‌های دانش‌آموزی مدارس و بانوان شرکت‌کننده در جلسات مذهبی با خانواده طلاب خواهر و دوستان و آشنایان به تحقیق می‌پردازند.

وی با بیان اینکه ارزیابی و تقدیر از برترین‌های مسابقه رشد دو در دستور کار معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران قرار دارد، اضافه کرد: در این راستا معاونان پژوهش مدیریت‌های استانی، تحقیقات را با توجه به دستورالعمل ارزیابی و کاربرگ‌های ارسالی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، به وسیله کارشناسان توانمند ارزیابی می‌کنند.

رجبی‌نیا افزود: پس از تعیین برترین‌های استانی، نسبت به تشویق شرکت‌کنندگان در دو سطح برترین‌ها و شایسته تقدیر اقدام خواهد شد. البته تشویق برترین‌های استانی در همایش و جشنواره‌های مناسب استانی نظیر جشنواره علامه حلی(ره) انجام می‌پذیرد.

وی یادآور شد: ‌پس از تشویق گروه‌های شرکت کننده در مسابقه بزرگ رشد دو در استان‌ها، معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران به منظور تعیین برترین‌های کشوری، 10 درصد از تحقیقات که بالاترین امتیاز را در استان کسب‌ کرده‌اند، از استان‌ها دریافت می‌کند و پس از ارزیابی نهایی، جوایز نفیسی از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به برترین‌های کشوری اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول