اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی خبر داد

یارانه دهک‌های پایین جامعه افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت مصمم است گام بعدی هدفمندی یارانه‌ها را با افزایش یارانه دهک‌های پایین جامعه اجرا کند تا به این وسیله فاصله فقیر و غنی باز هم کاهش یابد.

یارانه دهک‌های پایین جامعه افزایش می‌یابد

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، احمد علیرضابیگی در اجتماع پرشور اهالی روستای آلانق از توابع شهرستان بستان‌آباد، اعتماد مردم را پشتوانه دولت برای انجام کارهای بزرگ دانست و افزود: دولت یارانه‌های نقدی را در حالی پرداخت می‌کند که توجه به زیرساخت‌ها در این دولت قابل مقایسه با دولت‌های گذشته نیست و موفقیت‌های دولت در بخش‌های مختلف بی‌سابقه است.

وی خاطرنشان کرد: برخی افراد معتقد بودند که مردم توانایی اداره اقتصاد را ندارند و اکنون که موفقیت دولت در اجرای این طرح را می‌بینند مانع از اجرای گام‌های بعدی آن می‌شوند.

علیرضابیگی تصریح کرد: دولت مصمم است گام بعدی هدفمندی یارانه‌ها را با افزایش یارانه دهک‌های پایین جامعه اجرا کند تا به این وسیله فاصله فقیر و غنی باز هم کاهش یابد.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه اظهار داشت: انقلاب اسلامی با وجود  تنگناها و محدودیت‌ها مسیر پیشرفت خود را با قدرت طی کرده و در این میان توطئه‌های آمریکا و اسرائیل که حاضر نیستند عظمت ملت ایران را ببینند راه به جایی نبرده است.

وی افزود: قدرت انقلاب اسلامی به بمب و انرژی هسته‌ای نیست بلکه همان قدرتی است که بر انقلاب‌های منطقه تاثیر می‌گذارد و این قدرت به هیچ وجه با قدرت نظامی قابل مقایسه نیست.

علیرضابیگی ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان را یک عمل بی‌شرمانه از سوی نظام سلطه توصیف کرد و گفت: بعد از این اقدام، 300 دانشجوی ایرانی اعلام کردند که راه این شهیدان را ادامه می‌دهند و در راهپیمایی 22 بهمن نیز دیدیم که کودکان اعلام می‌کنند ما دانشمند هسته‌ای هستیم و این همان قدرت نرم جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه ما در هر مقطع از تاریخ انقلاب اسلامی دست یاری خداوند را دیده‌ایم گفت: کسانی که ما را از جنگ می‌ترسانند خود را با قدرت جمهوری اسلامی مقایسه کنند و از نتیجه جنگ‌هایی که در منطقه به راه انداختند عبرت بگیرند.

علیرضابیگی افزود: جنگ عراق و افغانستان هیچ نتیجه‌ای هزاران کشته و مجروح و هزینه هنگفت برای غرب نداشت و با این حال مردم این دو کشور امروز به جمهوری اسلامی محبت دارند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: این حضور نشان داد که پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی روز به روز بیشتر می‌شود و مردم علی‌رغم تبلیغات نظام سلطه همچنان از گفتمان انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با ابراز تشکر از استقبال پرشور مردم روستای آلانق از وی گفت: محبت مردم آلانق به دولت جمهوری اسلامی محبتی اساسی و ریشه‌دار است و این محبت در واقع به شوکت و عظمت انقلاب اسلامی تعلق دارد.

وی از دستور مستقیم رئیس جمهور برای تبدیل روستای آلانق به شهر خبر داد و از معاون عمرانی استاندار خواست این موضوع را به سرعت عملیاتی کند.

استاندار با اشاره به درخواست‌های اهالی این روستا گفت: بهسازی راه روستای آلانق در دستور کار شورای برنامه‌ریزی استان قرار می‌گیرد و اجرای مرحله دوم طرح هادی این روستا نیز که مقدمه تبدیل آن به شهر است در اختصاص بودجه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی همچنین بر حمایت از صنعت فرش و توسعه مشاغل خانگی در این بخش با اقداماتی از قبیل بیمه قالیبافان و پرداخت تسهیلات تاکید کرد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول