اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رسانه‌ها سرباز پیاده سودجویان

منفعت‌طلبان ذوب‌آهن را ذوب کردند

خبرگزاری فارس: وضعیت نامساعد اخیر در باشگاه ذوب‌آهن موجب شده تا تمامی افرادی که به نوعی در روند تغییر مدیریت باشگاه منفعت می‌برند، وارد گود انتقاد شوند و برخی رسانه‌ها و خبرنگاران نیز به سرباز پیاده این سودجویان تبدیل شده‌اند.

منفعت‌طلبان ذوب‌آهن را ذوب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حذف ذوب‌آهن از لیگ قهرمانان آسیا کافی بود تا منفعت‌طلبان به میدان بیایند تا شاید از این رهگذر نمدی برای خود دست و پا کنند.

منفعت‌طلبان از مربی و بازیکن گرفته تا مدیرانی که به صندلی مدیریت ذوب‌آهن چشم دوخته‌اند، ناکامی اخیر ذوب‌آهن را بهترین موقعیت برای دست‌یابی به اهدافشان می‌دانند و در این مسیر از هیچ اقدامی فرو گذار نیستند.

در این میان برخی خبرنگاران نیز ناخواسته و از روی موج‌سواری با سایر رسانه‌هایی که تغییر مدیریت باشگاه منافع زیادی را برای آنها به همراه دارد و برای تغییرات آتی نقشه‌های زیادی کشیده‌اند، هم‌سو شده‌اند.

اما در وضعیت فعلی منافع شخصی به منافع ملی ارجحیت یافته و تنها چیزی که اهمیت ندارد، باشگاه ذوب‌آهن است و این افراد فراموش کرده‌اند، تمام جنجال‌ها و شانتاژ‌های رسانه‌ای برای باشگاهی به نام ذوب‌آهن است.

باشگاهی که در طی چند ماه اخیر مشکلات بسیاری را پشت سر گذاشته و بدون حاشیه‌سازی و جوسازی برخی رسانه‌ها نیز با مشکل مواجه است، اما حداقل وضعیت اخیر این حسن را دارد که چهره افراد و رسانه‌های منفعت‌طلب که حاضر هستند برای سود شخصی یک تیم و یک باشگاه را قربانی کنند، برای همه روشن می‌شود.

یادداشت از مهری مصور

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول