اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شرفی:

به پیروزی مقابل ذوب آهن امیدوار هستم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه گفت: بازیکنان ما در دیدار مقابل ذوب آهن یک بازی فیزیکی، منطقی و با قدرت را از خود به نمایش می‌گذارند و به پیروزی در این بازی امیدوار هستم.

به پیروزی مقابل ذوب آهن امیدوار هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان اصغر شرفی یکشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار مس سرچشمه و ذوب آهن اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به پیروزی در دیدار برابر ذوب آهن امیدوار است، اظهار داشت: بازیکنان ما در دیدار مقابل ذوب آهن یک بازی فیزیکی، منطقی و با قدرت را از خود به نمایش می‌گذارند.

وی با اشاره به غیبت 9 بازیکن در دیدار مقابل ذوب آهن بیان داشت: قطعا در این بازی از بازیکنانی که تاکنون فرصت کمتری را برای حضور در میدان داشته‌اند، استفاده می‌کنیم.

شرفی با انتقاد از قضاوت دیدار مس سرچشمه و صبا افزود: اتفاقات رخ داده در این دیدار سبب رقم خوردن همه چیز به سود تیم صبا شد در این دیدار در شرایطی که 10 نفره و بعد 9 نفره بودیم، اما خوب بازی کردیم و حتی در شرایطی که هشت نفره شدیم، موقعیت گلزنی داشتیم، اما داوری با قضاوت بحث برانگیز خود همه معادلات را بر هم زد.

شرفی یکی از دلایل ارائه قضاوت‌های ضعیف توسط برخی داوران را نبود هواداران و تماشاگران تیم‌های مس در ورزشگاه‌ها دانست و عنوان کرد: قضاوت در فوتبال ایران یکنواخت نیست و قوانین داوری در همه دیدارها مانند یکدیگر رعایت نمی‌شود.

وی پیرامون شایعاتی مبنی بر حضور فیروز کریمی بر روی نیمکت مس سرچشمه گفت: این مسائل جزو اختیارات مدیرعامل است و من اطلاعی ندارم، همان‌طور که من به جای سنجری به مس سرچشمه آمدم، بالاخره روزی یک فرد دیگری بر روی نیمکت این تیم جایگزین من می‌شود.

شرفی تصریح کرد: نوع برخورد با کسی که شما دیگر خواهان او نیستید، نیز تفاوت دارد، این صحبت‌ها باید زمانی به مطبوعات و رسانه‌ها کشیده شود که باشگاه با من مربی فعلی خود تمام کرده باشد و مربی جدید خود را انتخاب و معرفی کند.

وی با ابراز رضایتمندی از حضور ساکت الهامی در کادر فنی مس سرچشمه ابراز داشت: وی مربی خوبی است و موفقیت او در تیم به چگونگی استفاده من از وی ارتباط دارد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول