اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد

رسیدگی به حدود 16 هزار پرونده تخلف در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از رسیدگی و مختومه شدن 15 هزار و 957 فقره پرونده تخلف کالا و خدمات در این استان خبر داد و گفت: صاحبان این پرونده‌ها به بیش از 41 میلیارد و 711 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

رسیدگی به حدود 16 هزار پرونده تخلف در گیلان

رضا قشلاقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت رسیدگی به پرونده‌های تخلف سوخت در استان، اظهار داشت: در 10 ماهه نخست امسال، 408 فقره پرونده تخلفات سوخت به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد که 437 فقره مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گفته وی متخلفان بخش سوخت به 2 میلیارد و 536 میلیون و 363 هزار و 911 ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

این مسئول در بخش تخلفات بهداشت و درمان استان ابراز داشت: در این بخش نیز دو هزار و 560 فقره وارده به تعزیرات حکومتی استان داشتیم که دو هزار و 537 فقره منجر به صدور حکم شد.

وی جریمه نقدی این تعداد پرونده تخلف بهداشت و درمان را مقدار یک‌میلیارد و 43 میلیون و 783 هزار و 300 ریال عنوان کرد.

قشلاقی در بحث قاچاق کالا بیان داشت: 58 پرونده قاچاق کالا به تعزیرات حکومتی استان وارد شد که مازاد این تعداد پرونده به میزان 61 فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت. در رسیدگی به پرونده‌های قاچاق علاوه بر ضبط کالا، صاحبان آنها به جزای نقدی 107 میلیارد و 753 میلیون و 891 هزار و 494 ریال محکوم شدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به حوزه نانوایی‌ها، اذعان داشت: در حوزه تخلفات نانوایی‌ها یک‌هزار و 368 فقره پرونده مربوط به نانوایی‌ها بوده است.

وی، اضافه کرد: در بخش حمل و نقل درون و برون شهری نانوایی‌ها تعداد یک‌هزار و 535 فقره پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی وارد شد که مازاد این پرونده مربوط به سال‌های قبل، به تعداد یک‌هزار و 548 فقره مورد رسیدگی قرار گرفت.

قشلاقی جزای نقدی نانوایی‌های متخلف گیلان را 886 میلیون و 560 هزار ریال و در حوزه حمل و نقل درون و برون شهری 235 میلیون و 283 هزار و 50 ریال عنوان کرد.

وی درباره تخلفات موسسات پزشکی استان، یادآور شد: در این راستا 79 فقره وارد تعزیرات حکومتی استان شد که مازاد این پرونده‌ها به تعداد 89 فقره مورد رسیدگی قرار گرفت.

این مسئول جزای نقدی این تعداد پرونده تخلف پزشکی استان را بالغ بر 70 میلیون و 970 هزار ریال عنوان کرد.

قشلاقی مجموع پرونده‌های تخلفات وارده به تعزیرات حکومتی گیلان در مدت مذکور را 15 هزار و 784 فقره عنوان کرد و یادآور شد: با مازاد پرونده‌های سال‌ قبل، تعداد 15 هزار و 957 فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت و مختومه شده است.

وی جزای نقدی این تعداد پرونده را بالغ بر 41 میلیارد و 711 میلیون و 800 هزار ریال ذکر کرد.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول