اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان:

سرانه مطالعه در دشتستان پایین‌‌تر از حد نرمال است

خبرگزاری فارس: رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان گفت: سرانه مطالعه در دشتستان پایین‌‌تر از حد نرمال است.

سرانه مطالعه در دشتستان پایین‌‌تر از حد نرمال است

علی دهقان امروز در حاشیه دیدار با مسئولان بیمارستان برازجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: بیماران در بخش‌های مختلف بیمارستان اوقات فراغت فراوانی دارند که با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان اوقات فراغت ایشان را غنی ساخت و از اتلاف وقت ایشان جلوگیری کرد.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: بهره‌گیری از ابزارهای فرهنگی، هنری و مطالعه از راهکارهای مهمی هستند که می‌توان در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت ایشان از آن استفاده کرد.

دهقان ابراز داشت: روزانه شاهد آن هستیم که بیش از صدها بیمار و همراه بیمار به دلایل مختلف به بیمارستان مراجعه می‌کنند و مجبورند مدتی را در محیط بیمارستان سپری کنند.

وی تاکید کرد: مطالعه کتاب یکی از عوامل مهمی است که می‌توان با آن وقت فراغت افراد را تا حد زیادی پر کرد و از اتلاف آن جلوگیری کرد.

این مسئول اذعان داشت: کتابخانه عمومی شهرستان دشتستان آمادگی آن را دارد که در صورت مهیا کردن فضای کتابخانه در بخش‌های مختلف بیمارستان اقدام به ایجاد کتابخانه در این نهاد کند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان عنوان کرد: در شهرستان دشتستان سرانه مطالعه افراد پایین‌تر از حد نرمال است و باید تلاش خود را برای بهبود وضعیت موجود بکار گیریم.

دهقان ادامه داد: کمبود میزان مطالعه را می‌توان یکی از معضلات اجتماعی تلقی کرد که در جامعه شاهد آن هستیم و رفع آن نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و مدون تمامی مسئولان در راستای رفع این مشکل است.

وی در همین راستا بیان داشت: با ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه می‌توانیم باعث سرعت‌بخشی به روند رشد علمی شویم و همگی باید با احساس وظیفه در این راستا گام برداریم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول