اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

هنر اساسی‌ترین استراتژی در مقابل جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: هنر اساسی‌ترین استراتژی راهبر در مقابله با جنگ نرم دشمنان در حوزه‌های مختلف است.

هنر اساسی‌ترین استراتژی در مقابل جنگ نرم است

حسن رضانیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با تأکید بر اینکه رویکرد دشمن در مقابله با نظام ارزشی انقلاب اسلامی ایران تغییر کرده است، خاطرنشان کرد: امروز دشمن با بکارگیری تکنیکی از ابزار و فناوری‌های ارتباطی نوین و ایجاد فضای سایبری در قالب برنامه جنگ نرم ورود پیدا کرده است.

وی  هنر را اساسی‌ترین استراتژی راهبر در مقابله با جنگ نرم خواند و تاکید کرد: هنر به مثابه یک سازوکار بنیادی و توانمند در قالب‌های متفاوت می‌تواند در نهانی‌ترین لایه‌های اذهان نفوذ کند.

فرماندار تویسرکان ابراز داشت: اهتمام به مسئله هنر به عنوان ابزاری کاربردی در راستای نهادینه سازی باورها و ارزش‌ها براساس آموزه‌های دینی در بین نسل جوان و پویا امری ضروری و واجب است.

وی تصریح کرد: در جنگ خاموش وظیفه مجموعه فرهنگی است که با بهره‌برداری جامع از هنر و خلاقیت‌های ناب و ارزشی هنرمندان هنری با محتوای غنی و متناسب آرمان‌های اسلامی در مقابله با هنر دروغین استکبار که در خدمت زر و زور است بایستد.

رضانیا در بخشی دیگر از سخنان خود یکی از اولویت‌های اصلی در شهرستان را میزبانی برنامه‌های متنوع در عرصه‌های مختلف استانی و کشوری خواند و اظهار داشت: دهمین جشنواره هنرهای تجسمی استانی علاوه بر ظرفیت‌سازی بستر را برای اشاعه و ترویج و ارتقای ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها فراهم می‌سازد.

وی تاکید کرد: شهرستان تویسرکان در تمام عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هنری آمادگی کامل را به عنوان پایلوت اجرایی دارد.

فرماندار تویسرکان جشنواره هنرهای تجسمی را بستری سالم برای رقابت سازنده خواند و بیان داشت: تبادل اندیشه و افکار، انتقال فرهنگ، شناخت و شکوفا شدن استعداد نیرویی انسانی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی از دستاوردها و مزیت‌های برگزاری جشنواره در شهرستان است.

وی در پایان سخنانش افزود: جشنواره فرصتی مناسب برای اطلاع رسانی و تبلیغ در سابقه غنی 2 هزار و 500 ساله تاریخی _فرهنگی در راستای توسعه و جذب گردشگر و توریسم تویسرکان است.

انتهای پیام/ش30/چ300

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول